Ik ben vanmiddag al even bij Yanneke en Sally geweest.
Tot nu toe ging ik elke dag na het avondeten naar ze toe, maar we verwachten een veulentje bij Sally.
Sally is pas 6 juni uitgeteld, maar we verwachten haar veulen nu eigenlijk binnen enkele dagen. Nou kunnen ze je goed voor de gek houden en kunnen we het goed mis hebben, maar alles lijkt erop te wijzen dat het niet lang meer duurt.
Haar uier is vol en gespannen. Haar spenen staan mooi uit elkaar, maar ze kegelt nog niet. Ze krijgt meer zucht.
Haar banden zijn los en het lijkt dat ze heeft staan schuren met haar staart. Dat is nieuw vandaag. Ze is ook al een dag of 3 humeurig en snel geprikkeld.
Ze loopt nu een beetje als een koe met haar achterbenen. Hihi, niet zo'n elegant gezicht en ze staat niet meer lekker te grazen.
Fiets er straks weer ff langs en Daphne komt ook. Met z'n 2en weet je meer dan 1 en zij kent Sally langer dan ik.
Yanneke was al op 9 mei uitgeteld, maar ze toont nog niet dat er een veulentje aan zit te komen.
Spannend!!
groetjes Renske
Spannend!!
Het kan natuurlijk nog best dat Yanneke haar veulen er eerder uit gooit..
De tekenen zeggen Sally, maar ik durf er eigenlijk nog maar weinig over te zeggen, het valt me nu pas op hoeveel verschil erin kan zitten..
Wel spannend hoor, ik ben heel benieuwd naar het veulen..
De tekenen zeggen Sally, maar ik durf er eigenlijk nog maar weinig over te zeggen, het valt me nu pas op hoeveel verschil erin kan zitten..
Wel spannend hoor, ik ben heel benieuwd naar het veulen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Nou we zijn idd weer braaf gaan kijken na etenstijd, maar bij Sally was de rust wel weer teruggekeerd. Bij Yanneke was er eigenlijk geen verandering tov vandaag of eerdere dagen. Achja, ze houden je maar mooi van de straat die paarden 
En Claudia, ik sta eigenlijk ook wel te kijken dat Sally nu al zo veel voortekenen vertoont. Bij haar twee vorige zwangerschappen heeft ze namelijk behoorlijk over gedragen. Maargoed, je doet er niks aan, het komt wanneer het komt. Het enige wat we kunnen doen is de boel goed in de gaten houden en hopen dat de bevalling voorspoedig verloopt en dat merrie en veulen gezond zijn en blijven. Helaas heb je niet alles zelf in de hand, maar we doen ons best
Morgenvroeg ga ik meteen weer kijken bij de dames, ben erg benieuwd hoe ze er dan bij staan!

En Claudia, ik sta eigenlijk ook wel te kijken dat Sally nu al zo veel voortekenen vertoont. Bij haar twee vorige zwangerschappen heeft ze namelijk behoorlijk over gedragen. Maargoed, je doet er niks aan, het komt wanneer het komt. Het enige wat we kunnen doen is de boel goed in de gaten houden en hopen dat de bevalling voorspoedig verloopt en dat merrie en veulen gezond zijn en blijven. Helaas heb je niet alles zelf in de hand, maar we doen ons best

Morgenvroeg ga ik meteen weer kijken bij de dames, ben erg benieuwd hoe ze er dan bij staan!