een BOD op yvon

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
yvon

een BOD op yvon

Bericht door yvon » za 12 mei 2007, 14:59

Whaaaaaaaaaaa was vandaag aan het trainen voor de aankomende wedstrijden met yvon wil gaan starten namenlijk kent nou al bijna alles uit de m2 8-) maar er was een familie dag op het ross dus was heel erg druk ind e kantina maar ik kon gwn rijden klaar met rijden komen er stuk of 5 mensen naar me toe yvon begon toen weer lekkr aandacht te trekken en heel statig te lopen en toen kwam een man is de bak ik dacht whaaaaaa :o komt die naar me toe zegt die this echt een prok van een fjord ik doe een bod van 5500 euro ik schrok wist neit wat ik er mee aan moest ik zij geen geld is mijn fjord waard nooit gaat die bij me weg zij die 6000 euro dan ik dacht heeft die man het nou niet begrepen _-:( heb gezegt nee meneer doe hem nooti weg toen zij die okee dat snap ik ook wel zegt die als je een sponsor nodig heb kan je me bereiken

raar maar waar en toen was ik maar naar huis gegaan en heb hem, lekkr op het weiland gezet :D :wave:
Charret

Bericht door Charret » za 12 mei 2007, 16:02

Hahaha, kun je weer helemaal trots zijn ;)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
yvette

Bericht door yvette » za 12 mei 2007, 16:02

Nou, dat is niet gek! Vraag me wel altijd af of dit soort mensen het wel echt menen. Ik bedoel, of ze uiteindelijk ook met dat soort bedragen over de brug komen, maar het is natuurlijk altijd leuk om te horen dat ze je paard leuk vinden...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Daphne

Bericht door Daphne » za 12 mei 2007, 16:36

Nou je kunt het in elk geval als een compliment opvatten! Fijn ook dat het rijden zo goed gaat :j

Een vriendin van mij had trouwens eens hetzelfde met haar kwpn-merrie, alleen werd daar gewoon doodleuk €20.000 geboden :o
yvon

Bericht door yvon » za 12 mei 2007, 16:45

Charret schreef:Hahaha, kun je weer helemaal trots zijn ;)
haha jhaa ik ben helemaal geack van de yvon :D
yvon

Bericht door yvon » za 12 mei 2007, 16:46

Daphne schreef:Nou je kunt het in elk geval als een compliment opvatten! Fijn ook dat het rijden zo goed gaat :j

Een vriendin van mij had trouwens eens hetzelfde met haar kwpn-merrie, alleen werd daar gewoon doodleuk €20.000 geboden :o
haha jhaa vond het echt geack hij si ngo maar 4 en dan al zo`n hoog bod laat staan als die later hoger gaat rijden maar hij gaat nooit weg O:)
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » za 12 mei 2007, 16:56

Wel gaaf dat je een bod krijgt op je paard, maar nog toffer is dat je het bod afgewezen hebt!
Zo zie je maar weer, voor niets gaat de zon op.
yvon

Bericht door yvon » za 12 mei 2007, 17:00

Mieke_Cunna schreef:Wel gaaf dat je een bod krijgt op je paard, maar nog toffer is dat je het bod afgewezen hebt!
Zo zie je maar weer, voor niets gaat de zon op.
hah ajhaa dankje en voor geen een bod gaat yvon weg yvon is mijn zonnetje in mijn leven en zonder hem is er nisk meer aan :D
druppeltje

Bericht door druppeltje » za 12 mei 2007, 17:55

Jeetje dat is toch een mooi compliment!

En daar zou ik het inderdaad bij laten }>
fjordido

Bericht door fjordido » za 12 mei 2007, 18:07

ik heb het met ido wel eens op de keuring in dordt gehad! schok me ook een hoedje!
maar het is idd eigenlijk gewoon een heeel groot compliment!
dus leuk toch?
Claudje

Bericht door Claudje » za 12 mei 2007, 18:26

Komt op mij niet echt over als een serieus bod... Maar als het serieus bedoeld was is het een groot compliment! :j

Trouwens, misschien kan je je zinnen eens overlezen, het zou wat leesbaarder zijn als je komma's en punten zou
gebruiken. En ik zet persoonlijk vraagtekens bij een Fjord die je net hebt, nog 5 moet worden en nu de oefeningen van de M2 doet?
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » zo 13 mei 2007, 06:49

Claudje schreef:Komt op mij niet echt over als een serieus bod... Maar als het serieus bedoeld was is het een groot compliment! :j

Trouwens, misschien kan je je zinnen eens overlezen, het zou wat leesbaarder zijn als je komma's en punten zou
gebruiken. En ik zet persoonlijk vraagtekens bij een Fjord die je net hebt, nog 5 moet worden en nu de oefeningen van de M2 doet?
Ehm, zonder hammerysk te willen doen... jij zegt wat ik dacht...
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » zo 13 mei 2007, 12:08

Jeempie schreef:
Claudje schreef:Komt op mij niet echt over als een serieus bod... Maar als het serieus bedoeld was is het een groot compliment! :j

Ehm, zonder hammerysk te willen doen... jij zegt wat ik dacht...
Inderdaad claudia thanks voor het typen. :D
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 14 mei 2007, 06:52

Die oefeningen heb ik niet zo'n twijfel bij. Yvon is een Reinar in hart en nieren en heb ik altijd van gezegd: Dit is écht een wedstrijdpaardje. Hij kan zo heerlijk soepel lopen en als je m zover hebt doet ie alsof hij het al jaren gedaan heeft! (heb m week of 6 meegehad naar de menles en daarvoor reed zijn vorige eigenaar met m in de menles)
Vond het echt zonde dat de bak bij ons zo slecht was, anders had ik m ook vaker onder het zadel gereden.

Maargoed...neem wel aan dat je moet beginnen in de B, dus dan heb je nog niet zoveel aan die M2!

Maar wel mooi dat iemand met zo'n uitspraak op je af komt...(al had ik denk ik gezegd: Kom maar op met dat geld :=)
Geluk is de vrucht van intens werk
Vera

Bericht door Vera » ma 14 mei 2007, 06:58

Cor zou hem niet eens meer in de trailer hebben gezet, maar gevraagd hebben, waar moet ie staan?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Claudje

Bericht door Claudje » ma 14 mei 2007, 07:46

Misschien kan hij het wel makkelijk, maar wil niet zeggen dat je met zo'n jong paard dat ook moet doen.
Ik zou dan eerst maar aan de basis werken, voordat ik allerlei M2 oefeningen uit de kast trek :D
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Plaats reactie