We zijn zachtjes aan begonnen

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Marijke_

We zijn zachtjes aan begonnen

Bericht door Marijke_ » wo 28 mar 2007, 18:40

met het beleren van Cratos onder het zadel. Vandaag was de 3e keer dat er iemand op zijn rug heeft gezeten. Dennis heeft er een keer vijf minuten opgezeten in de bak en keer een minuut of tien in het bos (terwijl ik hem vasthield op Rosco). Vandaag zijn we weer even met hem in de bak bezig geweest. Hij vond het ernstig spannend toen Dennis op wilde stappen, walste bijna over Jessica heen maar dat mocht de pret niet drukken. Dennis had wat moeite met het aandrijven (lange benen) en Cratos reageerde er eigenlijk nauwelijks op en als hij reactie kreeg ging Cratos als een soort ongeleid projectiel door de bak draven :D .

Ik had nog nooit op hem gezeten en wilde het natuurlijk ook wel even proberen. Gezien het 4 gaten verschil in beugellengte kon ik wat beter drijven en met wat stemhulp kreeg ik hem zonder stil te gaan staan de bak door. Ik heb ook nog een stukje gedraafd, eerst terwijl Dennis er vooruit rende en later ook nog wat stukjes zonder hulp. We hebben geen longeerlijn gebruikt omdat hij daar echt totaal niets van snapt. Hij gaat dan gewoon stilstaan en dan kun je gek doen, proberen op te "jagen" met de zweep maar meneer vertikt het gewoon om een stap te verzetten. Vandaar dat we het maar meteen los hebben gedaan. Ook allebei nog zo onverstandig om het zonder cap te doen. En ik heb een goed excuus want mijn cap is van binnen opgevreten door muizen :+

Hij heeft werkelijk geen stap verkeerd gezet en liep soms alsof hij nooit anders gedaan heeft. Jessica heeft foto's gemaakt als ze die van haar ontvangen heb plaats ik wel wat fotootjes. Maar mijn hemel wat zit dat anders dan een fjordje. Dit gaan we vaker doen :D
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Anouska

Bericht door Anouska » wo 28 mar 2007, 19:29

Gaaf dat je daar rustig aan mee bezig gaat! Ben benieuwd naar de foto's die Jessica gemaakt heeft. En wat betreft de cap: rij normaal ALTIJD met, maar vandaag had ik ook een excuus, reed ff met klompen, een spijkerbroek en zonder cap. Moest ff klein meisje helpen, paardje was voor haar een beetje heet.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » do 29 mar 2007, 05:56

Hij deed het wel heel erg lief :j
Ik ben gister toen ik thuis kwam meteen naar bed gegaan, dus zal zien wat ik vanavond kan doen..
Cratos is een supervent :D
Charret

Bericht door Charret » do 29 mar 2007, 06:45

Moet vast een leuk gezicht zijn.
Wat grappig om te zien dat zo'n joekel van een paard op zo'n moment niet begrijpt wat je bedoeld he? Logisch natuurlijk, maar dat idee ;)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » do 29 mar 2007, 08:17

Leuk als ze zo braaf zijn. Wat zijn de plannen voor Cratos. Hij heeft toch ook al een een tuig om gehad?
Marijke_

Bericht door Marijke_ » do 29 mar 2007, 08:48

senna schreef:Leuk als ze zo braaf zijn. Wat zijn de plannen voor Cratos. Hij heeft toch ook al een een tuig om gehad?
We willen inderdaad aangespannen en onder het zadel met hem gaan rijden. Een tuig omgehad hebben is een heel groot woord. Hij heeft een keer voor de show een borsttuig omgehad maar daar blijft het bij. Dennis heeft heel veel met hem gewandeld maar dat is het eigenlijk. Hij is dus wat echte arbeid betreft nog zo groen als gras.
ulljon

Bericht door ulljon » do 29 mar 2007, 09:00

Leuk zeg, krijgen we een demo 22 april
Ulljon M1 + 13 -> M2 startgerechtigd
Marijke_

Bericht door Marijke_ » do 29 mar 2007, 09:07

ulljon schreef:Leuk zeg, krijgen we een demo 22 april
Kan geregeld worden Martina :D
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » do 29 mar 2007, 11:22

Super hoor dat ie zo braaf was, nu moeten we helemaal eens een keer snel afspreken, dat moet ik met eigen ogen zien hoor, zo'n kolos onder het zadel. Wat ligt er eigenlijk voor zadel op en wat voor maat hoofdstel heeft hij?
In ieder geval veel plezier met elkaar.

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Plaats reactie