Ik heb weer eens iets raars hoor met Wanja

. Ik heb altijd een zakje snoepjes in mijn poetskoffer staan met een wasknijper erop om het dicht te houden. Nou weet ik dat Wanja alles opvreet wat maar in haar bereik komt, ook als het niet eetbaar is, dus daarom mag ze al nooit in de buurt van m'n poetskoffer komen. Nu wilde ik haar vanavond borstelen, dus ik had zoals altijd de poetskoffer voor de stal neer gezet. Toen ik de deur open deed wilde ze daar al met haar snufferd in, dus ik heb haar er meteen uitgetrokken en terug geduwd. Even later ontdekte ik pas dat de wasknijper weg was. Wanja had die dus opgegeten

. Ik had wel gezien dat ze aan het eten was, maar ze zit ook de hele tijd met haar neus door het stro te snuffelen op zoek naar lekkere sprietjes. Ik heb de dierenarts maar even gebeld om te vragen of ik nu iets moest doen. Hij lag helemaal in een deuk, zoiets kan er ook maar een overkomen

. In ieder geval hoefde ik niets te doen, ik mocht haar wat slobber geven zodat ze wat makkelijker van de ontlasting af komt, dat heb ik gedaan en verder vreet ze als de beste, dus er is niets aan de hand. Nu moet ze die wasknijper gewoon uitpoepen. Ik was een beetje op d'r aan het mopperen, dus ze stond echt heel beteuterd te kijken
Tot zover ons wasknijperavontuur, morgen ga ik dus op zoek naar een drol met wasknijper