Ik was Timor aan het longeren en hij was vrij kalm, al begon ik net, want hij had al een poosje voor de wagen gestapt.. Ik moest hem nog even wat laten draven..
Hij liep normaal, wat sloom zelfs dus ik wilde hem net aantikken toen er een merrie langs kwam, dus meneer moest zich even erg druk maken, tis toch lente he..
Hij stoof er vandoor en ik probeerde hem nog te houden, die longeerlijn gleed branden door mijn vingers, maar nee hoor, ik probeerde me nog staande te houden, maar nee hoor, flats, midden in de modder..
Ik had gewoon een hele laag modder over mijn kleren heen.. Nou goed, eerst Timor maar weer gepakt en verder gelongeert.
Bart was Zero aan het douchen dus ik zeg tegen Bart, nou, doe mij ook maar even, maar hij had het wel gezien, hij zal wel even heben gelachen..
Toen Bart klaar was nam hij het van mij over en kon ik me wassen, ik had gelukkig nog een droge trui in de auto en ik heb het zand van mijn broek geborsteld en met dat zonnetje was het ook wel aardig snel weer droog..
Met de koffie zat die man met de merrie er ook bij en zei: Zo dus je hebt de bak ook even gesleept..

Toen ik thuis kwam en eindelijk kon douchen trok ik mijn broek uit en ik had gewoon nog een broek eronder, van zand, hihi.. Mijn hele onderbroek was zelf vies..
Maar ja, ik heb wel even goed gelachen..