Het was vandaag en gisteren allebij feest.
Gisteren zijn we bij anton wezen kijken. Hij is nu bij Udo de haan waar hij beleerd wordt. Hij vind het echt super leuk voor het karretje en deed het ook keurig. Udo vraagt hem al een beetje wat meer met het hoofd naar beneden te lopen, maar dat vind hij natuurlijk nog heel moeilijk. Onder het zadel gaat het op het moment ook goed vertelde udo. Hij pikt alles snel op en heeft er altijd zinin.
We kwamen bij Udo en anton lag heerlijk te slapen in zijn box. Anton eruit gehaald een lekkere borstel over zijn rug. En dan optuigen en inspannen. Stappen, wat grote voltes. Draf en wat grote voltes. Vragen wat meer van hem, dwars doen. Daarna stappen en weer aftuigen, borstelen en weer lekker op stal. Daar nog een dikke wortel en ons uit zwwaaien. Fijn dat het zo goed gaat (Feest!!)
Vandaag was mijn opa jarig. Ik heb vera opgehaald en lekker geborsteld. Opzadel tasje met wat spulletjes meenemen en op naar opa. Het is ongeveer uurtje heen rijden en uurtje terug. Bij opa aangekomen feliciteren, kado geven en natuurlijk had vera ook een kado (een lekker schuim mond langs je gezicht). Vera kreeg een appel, ik wat drinken en toen ook maar even langs huis (wonen twee straat van opa af). Daar moesten mijn buurmeisjes natuurlijk ook even op vera. Ze zijn 4 en 5 en zijn al echt ruitertjes (grote stralende gezichten en rechtop zitten). Daarna weer naar stal gereden. We moeten dan langs een drukke weg, maar vera geeft er echt helemaal niks om, motoren, autos, benzinepompen en wat dan ook ze vind het allemaal niet erg. Alleen de brug was even slikken, maar toch stapte ze er na wat getweifel overheen. Daarna nog galopje over een stukje ruiterpad in het bos. Lekker uitstappen, eten en weer naar het land.
Dus het was dubbel feest! 2 leuke dagen
p.s. Ik hoef geen nare reacties over het beleren van anton, want hij was er gewoon klaar voor en hij is in goede handen. udo de haan weet wat hij doet.
Dubbel feest!
Dubbel feest!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
Mijn opa vond het echt heel leuk! Hij was helemaal verrast en vond het fotoboek wat ik hem kado deed met fotos van de paarden erin leuk!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!