Let it snow...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Mir

Let it snow...

Bericht door Mir » vr 09 feb 2007, 06:24

Gister was ik op stal en heb ik Tim in de paddock gezet (daar lag geen sneeuw meer) en ben ik op Oblion gaan rijden in de bak (daar was het dus helemaal wit). Tim ging helemaal uit zijn stekker en Oblion werd daar en van de sneeuw best druk, maar ze heeft geen gekke dingen gedaan. En het voelde zo heerlijk, alle 2 de paardjes volop energie, in een prachtig landschap, zomaar lekker genieten! Ik was de enige op stal dus had het hele rijk alleen en ben met een supertevreden gevoel naar huis gegaan!
yvette

Bericht door yvette » vr 09 feb 2007, 07:31

Oh, klinkt als een hele rustgevende avond zo!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Yvette_Minouk

Bericht door Yvette_Minouk » vr 09 feb 2007, 07:56

Ow heerlijk zeg! Heb je gewoon in de sneeuw kunnen rijden zonder problemen?
Geen brokken onder de hoeven of glijpartijen?
Ellebel

Bericht door Ellebel » vr 09 feb 2007, 09:39

Hihi, die gekke pony ook :D. Gelukkig ben jij blijven zitten op Obli. Krijg nl wel eens klagers of die gekke pony niet in de paddock gaan als zijn gaan rijden haha.

Heel lief dat je hem gister gedaan hebt voor me, de sneeuw viel eigenlijk hartstikke mee!
Mir

Bericht door Mir » za 10 feb 2007, 07:37

noekie schreef:Ow heerlijk zeg! Heb je gewoon in de sneeuw kunnen rijden zonder problemen?
Geen brokken onder de hoeven of glijpartijen?
Oblion heeft geen ijzers en de temperatuur was al vrij hoog dus idd geen brokken en geglij. Ik had ook eerst een rondje aan de hand gestapt om te kijken of het wel ging en toen wilde Oblion al bijna gaan liggen de sneeuw! En ach, Tim houd soms flinke rodeo maar Oblion heeft gelukkig niet de neiging om het over te nemen haha!
Plaats reactie