Oei wat was dat.... met Nisko

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Annemarie

Oei wat was dat.... met Nisko

Bericht door Annemarie » ma 05 feb 2007, 12:39

Het lijkt een beetje op het verhaaltje van Karin. Dat verhaaltje was na zaterdag voor mij ook heel herkenbaar.....

Ik was zaterdag even met Nisko gaan buiten rijden, da's momenteel het beste voor haar. Door de pijnstillers voelt ze zich inmiddels een stuk beter, lees: zo gek als een deur :roll: . Ik had al een heel stuk gestapt en had nu een berm gevonden waar je nog net in kon draven, het is erg zompig overal. In de verte zie ik een bierblikje liggen.
Een goede lezer voelt hem misschien aankomen. Maar goed, ik stuur dus OM dat blikje heen, hierbij vertrouw ik er niet op dat Nisko erom heen gaat, die is soms nogal eeh, onhandig O:) . Maar mits dat ik om het blikje stuur, meent zij dat ze ff opzij moet voor iets anders onzichtbaars........

en toen, voetbalde ze met een enorme knal het bierblikje met een achterhoef naar voren tussen de voorbenen }> . Schrik, bok, jump, zoef, jaaaaah, je zal maar aangevallen worden door een bierblikje. Maar als goed opgevoed paard ben je na 10 meter weer gekalmeerd en kijk je nog ff boos achterom naar het gevaarlijke blikje en vervolg je gewoon je weg 8-) .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Esther

Bericht door Esther » ma 05 feb 2007, 13:09

Ja, je moet altijd even tegen zo'n blikje aantrappen, vooral omdat je dan even lekker gek kan doen!!

Jeskim stapt er overigens doodleuk op en vertrekt geen spier.. Ze ging tenminste een keertje op zo'n plastic flesje staan, die liep gewoon door!! Maar paarse bloemetjes zijn dan wel weer eng.. 8)7
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Brittlover

Bericht door Brittlover » ma 05 feb 2007, 16:50

Dit komt mij ook bekent voor, als je niet uitkijken bijten die blikjes haha.
Als Nisko zich weer beter is gaan we dan het gieterbos even opzoeken?
groetjes Ineke
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
fjordjuhh
Contacteer:

Bericht door fjordjuhh » ma 05 feb 2007, 17:49

Jahh, je wilt niet weten wat er allemaal uit bierblikjes kan komen he, dus moet je zorgen dat je er snel maar vooral raar langs komt :D
Vestgard :L
Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4 :)!

Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!
Annemarie

Bericht door Annemarie » di 06 feb 2007, 09:56

Brittlover schreef:Dit komt mij ook bekent voor, als je niet uitkijken bijten die blikjes haha.
Als Nisko zich weer beter is gaan we dan het gieterbos even opzoeken?
groetjes Ineke
Ja, bierblikjes zijn enge monsters 8-) . Reuze gevaarkijk en ze vallen maar zo je benen aan :roll: .
Als Nisko na de pijnstillers goed blijft lopen kunnen we wel een keer naar het Gieterbos gaan. Vind ik echt een van de leukste plekken om te rijden. Nog een paar weekjes geduld en dan kan ie hopelijk weer.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
pinokkio

Bericht door pinokkio » di 06 feb 2007, 20:37

O jee gevaarlijke bierblikjes!!
Pino doet daar gelukkig niks op, hij voetbalt alleen, maar verblikt of verbloost er niet van.
Maar een rood wit lintje ( wat er gisteren niet stond), da's wel een reden om krom van te lopen, dat wel.
gr karin.
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
douwina

Bericht door douwina » wo 07 feb 2007, 07:31

Wat zijn onze fjordjes af en toe toch een stelletje mutsen he?!
Afbeelding
druppeltje

Bericht door druppeltje » wo 07 feb 2007, 08:14

Bierblikjes zijn eng, helemaal als ze gaan vliegen!

De mijne kijkt nergens na, behalve afgelopen zondag een mini-ezel.....

Je zag haar echt zo kijken, is het een hond? Is het een paard? Het is een paardetend monster!!!! En toen rende ook een eindje weg |o .
Dressuur: L1+2
Annemarie

Bericht door Annemarie » wo 07 feb 2007, 09:41

douwina schreef:Wat zijn onze fjordjes af en toe toch een stelletje mutsen he?!
Jaaaa, Nisko is een echt merrie-truttebol. Opwinding over niks soms, maar ach, daar wen je ook aan haha. En ik kan me soms ook vreselijk druk maken over dingen, dus daarom begrijp ik haar vast goed haha. Zo baas zo paard :D .

@ druppeltje: in het dorp waar Nisko staat, staan ook 3 ezels in een weitje. Voordat deze er stonden stonden er ik dacht 2 oudere ezels. En soms als je langs kwam, kwam een van de ezels naar het hek gerend, pompte vervolgens zichzelf op, en net als je er bijna langs bent gaat me dat beest toch balken. Ik weet niet of je het wel eens gehoord hebt, maar ik wist de eerste keer niet wat ik hoorde en... Nisko ook niet :o . Die schrok zich de blebber. De ezels die er nu staan zijn tot nu toe nog elke keer stil geweest, maar goe dik vertrouw sindsdien ezels niet helemaal meer 8-) .
Ellen

Bericht door Ellen » wo 07 feb 2007, 10:16

Annemarie schreef:
douwina schreef:Wat zijn onze fjordjes af en toe toch een stelletje mutsen he?!
Jaaaa, Nisko is een echt merrie-truttebol. Opwinding over niks soms, maar ach, daar wen je ook aan haha. En ik kan me soms ook vreselijk druk maken over dingen, dus daarom begrijp ik haar vast goed haha. Zo baas zo paard :D .

@ druppeltje: in het dorp waar Nisko staat, staan ook 3 ezels in een weitje. Voordat deze er stonden stonden er ik dacht 2 oudere ezels. En soms als je langs kwam, kwam een van de ezels naar het hek gerend, pompte vervolgens zichzelf op, en net als je er bijna langs bent gaat me dat beest toch balken. Ik weet niet of je het wel eens gehoord hebt, maar ik wist de eerste keer niet wat ik hoorde en... Nisko ook niet :o . Die schrok zich de blebber. De ezels die er nu staan zijn tot nu toe nog elke keer stil geweest, maar goe dik vertrouw sindsdien ezels niet helemaal meer 8-) .
Haha dat van die ezels komt me bekend voor. Zelf ben ik bij die ezels een keer met sandra de weg op gevlogen, puur omdat die ezels lawaai begonnen te maken
Mama van Daan (geboren 02-08-2011) en Annabel Eefje (geboren 15-01-2013)
druppeltje

Bericht door druppeltje » wo 07 feb 2007, 11:08

Deze ezel was wel stil, maar hij draafde wel, dus misschien vond ze dat wel eng :+ . Wel grappig dat paarden dat dan niet als 'eigen' zien...
Dressuur: L1+2
Plaats reactie