Nou ben ik sinds die keer alleen een enkele keer naar buiten gegaan om op het grasveld te rijden (Met meerde meiden en instructrice)
Ik durfde verder ook niet meer naar buiten te gaan (verder dan het grasveld ) tot vandaag...
Ik had vandaag zin om wat met de paarden te doen.
Toen ik op de Stek kwam had ik gevraagd of ik wat met Zahra mocht gaan doen en Amy zei dat ik ook wel een buitenrit mocht maken.
Ik was van plan om gewoon op het grasveld te gaan rijden maar de planning werd anders... Zahra liet merken dat ze wel zin had in een wandeling en we zijn toen naar het park gereden en met een kleine omweg naar huis toe gegaan. We zijn ook nog het achterpad opgeweest (het pad waar Odin en Scoob er vandoor zijn gegaan) en alles ging goed!
Zahra en ik hebben ons super vermaakt! Mevrouw had de hele weg haar oortjes naar voren! We hebben zelfs nog stukjes gedraaft.

Toen we thuis waren heb Zahr nog even laten grazen en we hebben nog even geknuffeld en toen mocht ze weer naar de andere in de bak!
Ik ben zo blij dat dit goed is gegaan en dat we beide het zo naar ons zin hadden! Ik hoop dat dit nog een keertje herhaald kan worden!

Dit was trouwens de eerste keer dat ik helemaal alleen op buitenrit ging!