Supermiddag gehad!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
yindey

Supermiddag gehad!

Bericht door yindey » di 30 jan 2007, 19:02

Ik had enkele maanden geleden een topic geopend met het verhaal dat Odin er zonder ruiter vandoor was gegaan en dat Scooby er met mij achteraan ging.
Nou ben ik sinds die keer alleen een enkele keer naar buiten gegaan om op het grasveld te rijden (Met meerde meiden en instructrice)
Ik durfde verder ook niet meer naar buiten te gaan (verder dan het grasveld ) tot vandaag...

Ik had vandaag zin om wat met de paarden te doen.
Toen ik op de Stek kwam had ik gevraagd of ik wat met Zahra mocht gaan doen en Amy zei dat ik ook wel een buitenrit mocht maken.
Ik was van plan om gewoon op het grasveld te gaan rijden maar de planning werd anders... Zahra liet merken dat ze wel zin had in een wandeling en we zijn toen naar het park gereden en met een kleine omweg naar huis toe gegaan. We zijn ook nog het achterpad opgeweest (het pad waar Odin en Scoob er vandoor zijn gegaan) en alles ging goed!
Zahra en ik hebben ons super vermaakt! Mevrouw had de hele weg haar oortjes naar voren! We hebben zelfs nog stukjes gedraaft. *o/*

Toen we thuis waren heb Zahr nog even laten grazen en we hebben nog even geknuffeld en toen mocht ze weer naar de andere in de bak!

Ik ben zo blij dat dit goed is gegaan en dat we beide het zo naar ons zin hadden! Ik hoop dat dit nog een keertje herhaald kan worden! :D
Dit was trouwens de eerste keer dat ik helemaal alleen op buitenrit ging!
pinokkio

Bericht door pinokkio » di 30 jan 2007, 21:58

Heel goed van je. Ik merk aan je verhaal dat je het echt wel spannend vond,en ik begrijp je helemaal hoor. Ik heb ook (met voorgaande paarden) het een en ander meegmaakt, en weet wat het is om bang te zijn.
Maar er is niets zo goed voor je zelfvertrouwen als op eigen houtje toch weer in het zadel te gaan, en juist die plekken op te zoeken waar het eerder mis ging. Dan voel je je goed he?? groetjes karin.
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Hilde

Bericht door Hilde » wo 31 jan 2007, 07:38

Wat super dat het nu zo goed ging!
Volhouden,hoor en voor'je 't weet zit je weer echt lekker in 't zadel op buitenrit!
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
yindey

Bericht door yindey » do 01 feb 2007, 20:21

Ik heb gister ook nog met een grijns op mijn gezicht gelopen! :)
De rit was zeker spannend! Maar ik was ook zo trots op mezelf! :D

Ik merk wel dat Zahr ook genoten heeft van de rit! Toen ik gister aankwam, moest Zahr nog een lesje lopen maar wilde liever met mij mee! (ben na de les nog wel met haar gaan grazen)
en vandaag kwam ze ook weer snel naar mij toe gehobbelt in de hoop dat ze mee mocht!
Ik hoop dat ik aankomende dinsdag weer met haar de boel onveilig kan maken ;)
Plaats reactie