Maargoed, ik wilde graag rijden want ik heb al een maand nauwelijks gereden ivm tentamens & k*tweer. Woudina had er wel zin in maar de andere paardjes niet zo...wat een klieren kunnen dat zijn zeg! Ik wilde ze in het andere stuk hebben, het heeft me heel wat scheldwoorden en tikken met de biksschep gekost om ze er te krijgen. Ging Woudina ook nog eens op mijn voet staan...*zucht*
Inmiddels werd het weer er niet beter op, maarja ik had het zadel erop dus toch maar doorzetten. Ik moest Woudina even aanmoedigen, die is niet zo'n held buiten en al helemaal niet als het waait. Gauw een drafje in gezet, ging best fijn. Controle was beter dan gister, toen liep ze echt te drammen.
Omdat ze zo braaf leek te zijn, heel dapper in galop aangesprongen. Had ik beter niet kunnen doen

Hard, hard, hard. Stappen was er niet bij. Heb haar maar zo rustig mogelijk laten draven, zodat ik niet de hele tijd in hoefte houden (oh ze kan zo sterk zijn). En dat ging best redelijk. De wind trok weer aan zodat haar versnelling ook omhoog ging. Maar met was sbw op links zijn we toch nog heel thuisgekomen.
Hoop dat ze volgende week weer rustiger is