Ik ben de laatste tijd weer niet veel op FW geweest, alleen af en toe een beetje foto's gekeken. Bij deze dus een update van mij van hoe mijn 2007 is begonnen en ik ga daarna eens even een beetje bijlezen hier

2006 is afgelopen, we leven weer in een volgend jaar en die kon niet beter beginnen...
Ik ben vanaf eind 2006 al strontverkouden en daar zit ik nu nog steeds mee. Ik word gewoon moe van m'n eigen gehoest en gesnotter, dus dat mag nu wel afgelopen zijn!
Dinsdag heeft Herman met een buitenritje in een spijker getrapt. Hij liep opeens een beetje vreemd, maar ik dacht eerst dat hij liep te kl*ten, doet hij wel vaker (net als met een achterbeen slepen, hoezo lui?). Hij liep ook niet constant onregelmatig, zo af en toe maar 's, dus op een gegeven moment in draf gezet, kijken wat hij dan zou doen, toen liep hij naar achter te trappen! Dus ik er gauw afgesprongen, been gecontroleerd, in z'n hoef kijken... een spijker

Woensdag naar de manege geweest. Even met Morris zonder zadel in de bak gehobbeld en na het rijden kregen Morris en Bibi een overheerlijke reuze winterpeen! Bibi stond toen bij Morris z'n box, want zij staat in een stand en de pony's liepen daar al heel de middag een beetje te vervelen tegen elkaar! Dus ik ging Bibi op een gegeven moment terug zetten en de paarden hadden net eten gekregen! Bibi d'r klipje gaat nogal stroef, dus ik stond daar aan te sjorren en links van Bibi staat Bliksem en volgens mij was hij bang dat ik of Bibi z'n eten af ging pakken of hij was jaloers dat Bibi wat extra's had gekregen van ons, maar hij draait z'n hoofd naar rechts en hij hangt toch even in m'n rug met z'n tanden! Ik vloeken en tieren en probeerde dat beest een gigantische knal te verkopen, maar hij had allang door dat hij fout was, dus draaide z'n hoofd weg en ik kon me niet meer goed focussen. Dus ik loop vloekend en kreunend weg, komt Marisca iets later naar me toe (ze weet dat er de eerste minuut beter even niemand in me buurt kan komen

Verder gaat het prima hoor! Vanaf woensdagavond is het allemaal goed gegaan, geen ongelukken gebeurd. Gezellig avondje naar Indoor Zeeland geweest (showcompetitie), nog naar Heleen gezwaaid

Vandaag druk paardendagje! Lekker een uur met Herman naar buiten geweest, 2 uur met Morris (bos en strand en crossen maar!) en Bibi uitgelaten.
Miranda is even weg geweest en komt meteen met een heel verhaal, eens kijken wie er zo gek is om het allemaal te lezen

Bij deze wil ik trouwens alle FW'ers nog een gelukkig en gezond 2007 wensen!
Groetjes, Miranda