NJARCO super het nieuwe jaar in.
NJARCO super het nieuwe jaar in.
Iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst.
Vanochtend besloot ikk om njarco te gaan longeren. Hij loopt de laatste weer super en we zijn weer helemaal terug op niveau. Na zn peesblessure is hij beter gaan lopen dan ooit. Vandaag dus lekker gaan longeren.
Zoals gewoonlijk was hij weer verschrikkelijk ontdeugend met poetsen enzo. Toen eerste lekker llosgestapt op het harde daarna lekker aan werk gezet aan de longe. Beetje bijgezet. Hij was zo lekker ontspannen in zn lijf en hij liep eraan te sjouwen niet gewoon meer.
Toen ik aan het longeren was Voelde ik zoveel trots naar mannetje toe.
Ik ben zo trots dat hij het werk zo ontzettend goed weer oppakt.
njarco en ik zijn dus SUPER goed het nieuwe jaar in gegaan.
Sorry voor het lange verhaal maar moest het even met jullie delen.
Vanochtend besloot ikk om njarco te gaan longeren. Hij loopt de laatste weer super en we zijn weer helemaal terug op niveau. Na zn peesblessure is hij beter gaan lopen dan ooit. Vandaag dus lekker gaan longeren.
Zoals gewoonlijk was hij weer verschrikkelijk ontdeugend met poetsen enzo. Toen eerste lekker llosgestapt op het harde daarna lekker aan werk gezet aan de longe. Beetje bijgezet. Hij was zo lekker ontspannen in zn lijf en hij liep eraan te sjouwen niet gewoon meer.
Toen ik aan het longeren was Voelde ik zoveel trots naar mannetje toe.
Ik ben zo trots dat hij het werk zo ontzettend goed weer oppakt.
njarco en ik zijn dus SUPER goed het nieuwe jaar in gegaan.
Sorry voor het lange verhaal maar moest het even met jullie delen.
NJARCO Z1 dressuur.
Zooooooooooo trots op mn ventje.
Zep s mijn nieuwe topper in spe.
FJORD thats what makes the difference
Dat is inderdaad een heel goed begin!
Fijn dat het goed gaat.
Fijn dat het goed gaat.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
Ik kom jullie wel aanmoedigen maar narc blijft nog even thuis. Want ondanks hij het weer ongelooflijk goed doet. Vond ik toch te vroeg.Kelly schreef:Super!
Heelijk dat jouw Njarcie het weer helemaal super doet.
Kom je in januari ook naar Wijk?
Mijn instructrice zei dat ik wel moest gaan. Maar ik kan nu niet meer inschrijven vandaar.

NJARCO Z1 dressuur.
Maar dan ben je er in ieder geval gezellignjarco schreef:Ik kom jullie wel aanmoedigen maar narc blijft nog even thuis. Want ondanks hij het weer ongelooflijk goed doet. Vond ik toch te vroeg.Kelly schreef:Super!
Heelijk dat jouw Njarcie het weer helemaal super doet.
Kom je in januari ook naar Wijk?
Mijn instructrice zei dat ik wel moest gaan. Maar ik kan nu niet meer inschrijven vandaar.

En dan komt Njarcie volgende keer gewoon mee

Wil hem weleens zien pronken met zijn stang en trens

Heb je het toen trouwens nog eens uitgezocht over je verliespunten n.a.v. van mijn pb?

Ja hebben we uitgezocht maar het klopte bij mij helaas wel.Kelly schreef:Maar dan ben je er in ieder geval gezellignjarco schreef: Ik kom jullie wel aanmoedigen maar narc blijft nog even thuis. Want ondanks hij het weer ongelooflijk goed doet. Vond ik toch te vroeg.
En dan komt Njarcie volgende keer gewoon mee
Wil hem weleens zien pronken met zijn stang en trens
Heb je het toen trouwens nog eens uitgezocht over je verliespunten n.a.v. van mijn pb?
NJARCO Z1 dressuur.