Een keertje rijden op Sultan

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
_Marjon_

Een keertje rijden op Sultan

Bericht door _Marjon_ » di 26 dec 2006, 00:18

Ik ging vanmiddag op Andy rijden, Jessica (sultan) was er ook met haar dochtertje Zoë, die wel eens op Andy wou rijden. Nou Zoë op Andy, echt super leuk en Andy was super braaf (hoezo er zit een klein kindje op me dus ik moet langzaam stappen :)) ) Toen vroeg Jessica of ik ook niet op Sultan wou rijden, natuurlijk wou ik dat wel :D
Had er met de dressuurwedstrijd 2 weken terug al eens opgezeten, nu alleen in de binnenbak op stal dus, hij vond er volgens mij maar niks aan, lekker op het gemakje :+, was echt super wennen, want Andy is een tank en Sultan is een luxe gebouwde fjord, kon eerst nieteens fatsoenljik lichtrijden (Andy heeft ook een barefoot en Sul een Wintecje), maar hij was in ieder geval super braaf en ik vond het super :j.

Jessica bedankt :D
Mama van Gwen :+: (7-2-15)
sultan

Bericht door sultan » di 02 jan 2007, 19:38

Graag gedaan, mag nog wel eens hoor! Sultan vindt het in z'n eentje nooit zo leuk. Maar zodra er andere paardjes in de bak zijn gaat ie racen. Hij is al een paar keer geëindigd met de staart van het paard voor hem tussen zijn tanden. Niet alle baasjes waarderen dit. Ik verontschuldig me meestal met een: "Ik moet nog een beetje oefenen"
Ja, en Zoë vindt het geweldig als ze weer eens op een ander paardje kan zitten! Ze bedenkt nu al hoeveel paarden ze wilt hebben. Nou, dat wordt nog wat!
Plaats reactie