Gunja naar Reinar!
Ja, Gunja heeft nog steeds dezelfde witte manen.
Ze is niet zo heel erg groot. Ik meen 1.38m maar wel een hele lieve merrie.
Haar mooiste veulen vond ik Magna. Daar heb ik nog een zadelproef mee gereden met een AA. helaas is zij op jonge leeftijd dood gegaan. Het veulen daarna was Njord en die loopt nog steeds onde margot. Leuk dat je weer eens wat terug hoort over Gunja.
Ze is niet zo heel erg groot. Ik meen 1.38m maar wel een hele lieve merrie.
Haar mooiste veulen vond ik Magna. Daar heb ik nog een zadelproef mee gereden met een AA. helaas is zij op jonge leeftijd dood gegaan. Het veulen daarna was Njord en die loopt nog steeds onde margot. Leuk dat je weer eens wat terug hoort over Gunja.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ja, maar dat zijn geen digitale. misschien heeft Margot ze nog.
Dat zou marloes evt. even kunnen vragen of ik moet haar even bellen.
Dat was echt een hele mooie merrie. Ze kreeg helaas een onst.oog. er kwam een dag later een groene waas op. Zij heeft een aantal dagen met koortspieken van over de 40 graden gestaan. Ze werd blind aan beide ogen. Margot en Hans hebben toen haar in laten slapen.
Magna was echt een damespaardje. Njord is wat breeder. Hij heeft wel dezelfde witte manen als zijn moeder.
En hetzelfde karakter als gunja.
Dat zou marloes evt. even kunnen vragen of ik moet haar even bellen.
Dat was echt een hele mooie merrie. Ze kreeg helaas een onst.oog. er kwam een dag later een groene waas op. Zij heeft een aantal dagen met koortspieken van over de 40 graden gestaan. Ze werd blind aan beide ogen. Margot en Hans hebben toen haar in laten slapen.
Magna was echt een damespaardje. Njord is wat breeder. Hij heeft wel dezelfde witte manen als zijn moeder.
En hetzelfde karakter als gunja.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik heb Margot gesproken en zij zou foto's van Magna en Njord doorsturen.
Van Njord heb ik ze ondertussen binnen van magna moet zij ze zelf ook nog zoeken.
Als ik wat meer tijd heb zal ik ze van Njord er even bij zetten.
Van Njord heb ik ze ondertussen binnen van magna moet zij ze zelf ook nog zoeken.
Als ik wat meer tijd heb zal ik ze van Njord er even bij zetten.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.