Dit moet ik even kwijt...
Jeskim heeft altijd al moeite gehad met vreemde paarden, daar is ze over het algemeen niet zo lief tegen.. Vanmorgen de paarden hooi gegeven en wie stonden daar het dichts bij elkaar te eten, Jeskim met Caylinn!!!!
Tea heeft haar eiegn bultje, maar blijkbaar kunnen Bente, Jeskim en Caylinn heel goed van één bultje eten.. Das wel fijn..
Jes blijft me verbazen!!
Lief!!
Lief!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wij hadden gister een tegenovergestelde ervaring.....
Bij ons staan momenteel Ylirjana en Annelisa bij elkaar en Woudina en Cajra. Dit gaat echt prima, ze delen netjes schouder aan schouder hun eten.
We dachten dat het voor de afwisseling wel goed zou zijn dat Cajra een tijdje bij Ylirjana zou lopen en Annelisa bij Woudina.
Ylirjana vond het met Cajra wel gezellig maar Woudina vond de ruil niet zo geslaagd
Ze was heel gemeen tegen Annelisa, begon te bijten en dreef haar helemaal in een hoekje om haar een mep te verkopen:( Aangezien Liesje niet goed weg kan komen in de loopstal hebben we Cajra en Annelisa maar weer omgeruild.
Tot 2 jaar kon Liesje nog prima in kleinere ruimtes bij Woudientje maar nu ze richting de 3 gaat voelt Dientje zich blijkbaar genoodzaakt om even duidelijk de rangorde te bepalen......
maar gelukkig is bij jullie alles nog vrede op aarde

Bij ons staan momenteel Ylirjana en Annelisa bij elkaar en Woudina en Cajra. Dit gaat echt prima, ze delen netjes schouder aan schouder hun eten.
We dachten dat het voor de afwisseling wel goed zou zijn dat Cajra een tijdje bij Ylirjana zou lopen en Annelisa bij Woudina.
Ylirjana vond het met Cajra wel gezellig maar Woudina vond de ruil niet zo geslaagd

Tot 2 jaar kon Liesje nog prima in kleinere ruimtes bij Woudientje maar nu ze richting de 3 gaat voelt Dientje zich blijkbaar genoodzaakt om even duidelijk de rangorde te bepalen......
maar gelukkig is bij jullie alles nog vrede op aarde