whaha krijg het nog druk met de 'visites'
Vanochtend arriveerde ik bij een stel diep duttende paarden, meer liggend als staand, maar Sas was meteen wakker. Die wou wel mee..had nog net genoeg tijd om werkelijk het halster om te krijgen.
En ritje vandaag ging ook keurig voor ons doen. Het piepende hek was wel erg eng, maar verder lieten de kabouters ons aardig met rust en liep ze eigenlijk wel fijn. (ondanks dat de rijbak blub was)
Dit laatste is overigens ook de reden dat er nog niet weer rijfotos gemaakt zijn. Meestal ben ik toch het bos in!
Terugweg was ik weer even helemaal in mn nopjes, ze liep zo braaf los terug mee naar het land. (even voor de mensen die het niet weten: Dat is pakweg 10 minuten lopen door een stukje bos met veel lekkere grasjes en plantjes etc)
Maarja denk dat Sas het rijden misschien juist wel zo geweldig vind, omdat het toch een wat meer petitje is en daarnaast 8 jaar lang 'vakantie' gehad heeft. Ze is ook altijd een van de weinige fjorden hier die het geen probleem vind als ik dr om zou draaien in het bos en een stuk route gewoon nog een keer zou rijden, ook al wijkt het af van de weg naar huis.
En Nicole: Wij wel morgen