Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is de eerste dochter van Paula (Ynde) pasgeleden van eigenaar verwisseld, samen met haar dochter Cajra. Vandaag ben ik weer eens bij haar gaan kijken. Ze zag er echt een stuk beter uit, weer wat beter in conditie, netjes op ijzers, dus dat was goed om te zien. Verder heb ik haar zelf even gelongeerd. Was de tweede keer pas en ze pakte het erg goed op. Daarna hebben we haar voor het eerst even een tuig op gedaan. Wat een geweldig dier is dat (al zeg ik het zelf). Ze staat gewoon op rust!!! Er nog een stukje achter gelopen en dat ging ook ongelooflijk goed! En dat voor een volledig groen paard. Ik was echt stomverbaasd. Dus was wel trots op mijn kleine Ynde (blijft toch altijd een beetje in je zitten, zo'n dier). En dan dat koppie erbij: echt honderd procent Paula, zo precies.
Ondertussen was iemand anders ook nog even met Cajra bezig. Uuh... datzelfde eigenwijze koppie er op, maar volgens mij ook hetzelfde drukke karaktertje als oma. Hihi, de driftige bewegingen die ze maakte met haar hoofd, zo herkenbaar. En maar dribbelen en druk doen.... Daar krijgen ze de handen nog wel meer vol aan dan met Ynde. Alsof het een generatie overslaat lijkt wel.
Maar goed, was blij te zien dat het goed met ze allebei ging