Gisteren waaide je hier uit je broek, maar echt koud was het weer niet. Dus toen Bojana voor de tweede keer naar school ging, toch Pino opgezadeld.Voor een buitenrit, had ie verdient hoor, hij loopt zo netjes in de manege.

Nou ik voelde de wind door mijn jas waaien, maar Pino vond alles best. Hij wordt er niet anders van. Lekker in de bermen draven, beetje tempo wisselingen doen, klein galopje, had ie wel zin in, en toen zag ie in de verte wat paarden staan,effe een hinnik, en een tandje sneller.
Bij het huis van mijn vriendin stonden alle paarden buiten, en Bjordy,(fjord , 25 jaar),kwam tussen de friezen uit stappen... schrikt Pino!!! Ik heb zitten lachen.... gekkie, ik weet niet wat ie dacht, oeps een soortgenoot ofzo???

Toen weer verder, brug over, groot verkeer presies op dat moment erbij natuurlijk, maar geeft niks,alsof hij er al jaren loopt,stapt Pino verder.
Weer een lange stille berm, ook weer paardenweide erlangs. Maar toen ik naar links keek zag ik grote donkere wolken aankomen, dus besloot ik rechts door een akker te gaan.Daar was de grond niet omgewoeld, en ben ik gaan stappen.Ging prima, dus al met al was ik maar drie kwartier weg geweest.Geeft niks, Pino lekker verwent,en zijn outdoor jas weer aan.
Vandaag mochten ze naar de wei, voor een paar uur, daar kreeg ik weer een mooie show,racen, rennen, bokken, slidings,noem het maar, en dan ineens, ETEN!! Ik mocht gaan ,show was over.!!Ach, ik kan er wel uren naar kijken, MIJN KUDDE!!

Morgenvroeg, rond 10 uur ga ik weer met Pino naar de manege,( in mijn nieuwe rij broek),weer oefenen, want volgend jaar, presies weet ik nog niet, doen we mee met de onderlinge wedstrijden.

En morgen haal ik de fotos op, jaja Linda was zo aardig om foto's te maken afgelopen maandag,van Pino en ik en Monique met justice,(knotjespaard), onderweg naar de manege toe, en in de binnenbak,dus ik hoop echt dat ze goed zijn.(slechte belichting).En dan zo snel mogelijk hier op FW zetten.Dat lukt me nog steeds niet zelf.Ik heb wel een album bij mijn album maar dan???