poging tot dressuur...
poging tot dressuur...
Ik heb vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens zelf in de bak gereden. San wordt regelmatig gelongeerd aan de pessoa en 2x in de week rijdt Leonie van 8 erop en krijgt dan een les van mijn zus of mij (voor zover je het les kan noemen... we doen ons best). Zelf ga ik eigenlijk altijd naar buiten en probeer dan de dressuur beginselen er wel in te houden. Maar de laatste tijd was San bij Leonie wel erg vervelend. Ook aan de longe had ze wat meer praatjes. Dus vandaag besloot ik dat het weer eens tijd was voor een dressuur half-uurtje voor mevrouw. Nou, dat heb ik geweten
Verschrikkelijk zeg, wat was ze aan het uitproberen en zeuren. Wilde eigenlijk niet langer dan een half uurtje, maar heb er uiteindelijk een uur op gezeten. Toen snapte ze weer wat de bedoeling ook alweer was en gaf ze zich gewonnen. Uiteindelijk liep ze wel super, maar dat duurde even. San doet meestal wel haar best en als ik dat merk vind ik het ook allang goed, maar vandaag was ze echt aan het vervelen. Dus toen moest ze wat harder werken voor ik tevreden was. Maar het is allemaal goed gekomen. Ben benieuwd hoe ze dinsdag bij Leonie loopt, hopelijk weer wat beter en normaler.