Dat doet ze anders nooit!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Sabbel

Dat doet ze anders nooit!

Bericht door Sabbel » vr 01 dec 2006, 21:24

Jeetje dat was schrikken vanavond...
Ik was net klaar met het uitmesten van Ravina haar stal en wilde nog even haar drinkbak schoonmaken. Toen ik weg liep om een sponsje te pakken hoorde ik me toch een kabaal. Ik schrok me kapot en keek snel om het hoekje de gang van de stal in en toen zag ik nog net hoe Ravina net mijn stal genootje miste terwijl ze naar achter bokte. :o Typisch geval van "dat doet ze anders nooit!" Mijn stal genootje had het niet eens door want ze stond met haar rug naar Ravina toe. Wat bleek nou, haar nogal bazig kwpn merrie had Ravina in haar kont gebeten toen ze wilde passeren. En dit was dus Ravina haar reactie. Anders reageert ze nooit zo fel, zouden het de hormonen zijn? De merrie had Ravina echt wel flink gebeten wat er stond een hele afdruk in haar kont, door haar deken heen. Gelukkig is alles goed afgelopen, maar jeetje wat ben ik geschrokken...
Dorinn (IsmoxOrsta) 6 juni 2007

Afbeelding
Charret

Bericht door Charret » vr 01 dec 2006, 22:35

Kan altijd gebeuren dat houd ik mezelf altijd voor. Alies heeft Jouke enige tijd terug ook lelijk gebeten in z'n billen en zelfs toen deed hij niet direct lelijk, maar joeg haar wel weg.
Gelukkig heeft ze voor de rest niemand geraakt :)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » za 02 dec 2006, 08:31

Haha Vinga reageert de laatste tijd ook veel feller op andere paarden wat ze anders ook nooit doet.
Zullen de hormoontjes wel zijn :D
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Sabbel

Bericht door Sabbel » za 02 dec 2006, 12:25

Ja, dat is wel zo Charret, het blijven dieren natuurlijk. Maar het kwam voor mij wel erg onverwacht. Ze verbaast me de laatste tijd wel vaker, niet zo heel lang geleden heb ik het moeten ontgelden bij haar. Dat was ook een schrikreactie, maar toch regeerde ze voorheen nooit zo fel. En toch ben je er niet op bedacht. Ik denk idd dat het toch iets met de hormonen te maken heeft... Merries! :D

Afbeelding
Charret

Bericht door Charret » za 02 dec 2006, 19:02

Precies ik houd het er ook op. Alies blijft gewoon een merrie. Wanneer ze hengstig is wil ze wel aandacht en anders wil zij aandacht tot op een zekere hoogte en dan is het gewoon van zich af meppen. Vind het absoluut niet leuk, want ze kan daarom alleen gecombineerd worden met Winnie [andere Fjorden merrie] want anders is het vechten geblazen. Helaas doe je er niks aan.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Vera

Bericht door Vera » zo 03 dec 2006, 08:35

nou als ik zo werd gebeten zou ik ook reageren hoor! geef haar eens ongelijk!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Sabbel

Bericht door Sabbel » zo 03 dec 2006, 10:38

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in hoor. De knwp-er heeft ook flinkop haar kop gehad van haar baasje. ~~}>
Het is meer dat ze anders nooit zo gereageerd heeft, ook niet als ze gebeten word oid, ze trekt zich normaal wat meer terug, ze gaat het liever uit de weg. Als ze dan opeens zo uithalen schrik je toch he.
Ze was er zelf ook wat onderste boven van, ze moest meteen mijn aandacht hebben, even troosten :)

Afbeelding
Plaats reactie