Nieuw dressuurzadel!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Muis
Contacteer:

Nieuw dressuurzadel!

Bericht door Muis » do 30 nov 2006, 17:28

H0oi,
Ik ging afgelopen zaterdag naar een paardenwinkel om een Dressuurzadel te kopen. Ik was al een hele tijd op zoek en toen kwam hij (man van de winkel) langs met een kieffer zadel alleen ik was er niet dus zijn we zaterdag dus nog eens heen gegaan. Ik had er wel zin in. Alleen "beetje" omgereden (ik moest kaartlezen O:) )
Toen we er waren (niet extreem lang er over gedaan, viel wel mee uiteindelijk) gingen we het zadel passen. Het lag erg netjes het een en ander moest nog aangepast en dan was ie helemaal goed. Alleen ik was te groot voor het zadel. (of het zadel was te klein) Dus die ging niet door. Toen kwam hij met een ander zadel. Ik ging er op zitten en dacht dat ik op een blok hout zat ofzo...even goed even mee gereden, bij Vlek paste hij wel erg goed maar ik had na een tijdje als zo iets van dit is niet helemaal mij keuze denk ik..Weer een ander zadel gepas. (was echt TE afschuwelijk met een of andere streepjes voor een confortabele zit en "buin" opzich niets mis mee hoor maar ik heb liever zwart) Deze zat inderdaat niet verkeert paste ook wel aardig, maar ik vond hem echt lelijk!
Nog een ander zadel. Die lag uitelkaar want de "wrongen" had ie gebruikt voor een ander zadel ofzo maar wel even op gezeten (glee zowat alle kanten op) zat niet verkeert hoor, alleen die knie wrongen als die er onder zaten was dat veel te dik voor mijn been omdat ik een best lang boven been heb. Die ging dus ook niet door. Toen had hij eigenlijk geen 2e handse zadels meer.

Toen maar vragen voor een "nieuw zadel" en hij kwam met een mooi ding aan jo! :o Ik was helemaal "verkocht"...
Even passen. Lag ie toch ook al helemaal goed,, ik helemaal happy!
Het is een Kentauer Penelopa..komt jullie bekent voor?? Mij inieder geval niet maar nu dus wel en hij is echt erg mooi. Ik zal nog wel foto's maken.

Ik heb er trouwens vandaag voor t eerst mee gereden en het reed echt heerlijk...Ik ben echt super blij! *o/* :D *o/* *o/* *o/*
Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Anna

Bericht door Anna » do 30 nov 2006, 17:53

Kentauer ken ik wel. Heb niet zo'n goede ervaring mee, niet met het zadel maar met de verkoper die mij het zadel duurder wilde verkopen dan dat ze nieuw zijn. Dus heb ik gekozen voor een Kieffer 8-)
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Muis
Contacteer:

Bericht door Muis » do 30 nov 2006, 19:44

Oja, dat is vervelend. Ik vond dat de prijs erg mee viel. Maar ik weet natuurlijk niet voor hoeveel zij het dan wilde verkopen. Ik had eerlijk gezegt veel duurder in mijn hoofd omdat het een nieuw zadel was enzo. Het viel iniedergeval erg mee in mijn geval!
Vlekkie Z1 +1
Lando M2
yvette

Bericht door yvette » do 30 nov 2006, 20:26

Fijn dat je een nieuw zadel hebt :D
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » do 30 nov 2006, 21:22

http://www.ooteman.nl/images/groot/KentauerPenelopa.jpg
Is dat hem?
Die ken ik wel ja, 1x mee gereden... reed wel fijn! :j
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
yvette

Bericht door yvette » vr 01 dec 2006, 07:08

Krijgen we nou binnenkort rijfoto's met je nieuwe aanwinst...? :D
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
pinokkio

Bericht door pinokkio » vr 01 dec 2006, 08:15

gefeliciteerd met je nieuwe zadel, ik weet hoe het is om op je nieuwe "stoel"te zitten, ik zit ook "nieuw", heerlijk he?? Veel plezier,groetjes karin. (ik heb even gespiekt, maar hij ziet er erg luxe uit).
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Suzanna

Bericht door Suzanna » vr 01 dec 2006, 18:29

Dat is vast een erg sjiek zadel.
Heel veel rijplezier ermee!
Odinn is een toppaard!!
Vera

Bericht door Vera » vr 01 dec 2006, 18:39

volgens mij is het wel dat zadel, maar dan met langere zweetbladen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » za 02 dec 2006, 10:09

Wat lekker dat je een heel nieuw zadel hebt die voor jouw lekker zit en ook nog goed past op vlek.
Wodan en ik M1+10
Plaats reactie