Ik ging afgelopen zaterdag naar een paardenwinkel om een Dressuurzadel te kopen. Ik was al een hele tijd op zoek en toen kwam hij (man van de winkel) langs met een kieffer zadel alleen ik was er niet dus zijn we zaterdag dus nog eens heen gegaan. Ik had er wel zin in. Alleen "beetje" omgereden (ik moest kaartlezen

Toen we er waren (niet extreem lang er over gedaan, viel wel mee uiteindelijk) gingen we het zadel passen. Het lag erg netjes het een en ander moest nog aangepast en dan was ie helemaal goed. Alleen ik was te groot voor het zadel. (of het zadel was te klein) Dus die ging niet door. Toen kwam hij met een ander zadel. Ik ging er op zitten en dacht dat ik op een blok hout zat ofzo...even goed even mee gereden, bij Vlek paste hij wel erg goed maar ik had na een tijdje als zo iets van dit is niet helemaal mij keuze denk ik..Weer een ander zadel gepas. (was echt TE afschuwelijk met een of andere streepjes voor een confortabele zit en "buin" opzich niets mis mee hoor maar ik heb liever zwart) Deze zat inderdaat niet verkeert paste ook wel aardig, maar ik vond hem echt lelijk!
Nog een ander zadel. Die lag uitelkaar want de "wrongen" had ie gebruikt voor een ander zadel ofzo maar wel even op gezeten (glee zowat alle kanten op) zat niet verkeert hoor, alleen die knie wrongen als die er onder zaten was dat veel te dik voor mijn been omdat ik een best lang boven been heb. Die ging dus ook niet door. Toen had hij eigenlijk geen 2e handse zadels meer.
Toen maar vragen voor een "nieuw zadel" en hij kwam met een mooi ding aan jo!

Even passen. Lag ie toch ook al helemaal goed,, ik helemaal happy!
Het is een Kentauer Penelopa..komt jullie bekent voor?? Mij inieder geval niet maar nu dus wel en hij is echt erg mooi. Ik zal nog wel foto's maken.
Ik heb er trouwens vandaag voor t eerst mee gereden en het reed echt heerlijk...Ik ben echt super blij!