Tea naar stalling..
Tea naar stalling..
Bij ons in het dorp komt een pension stalling, ze starten op 2 januari.
Ze hebben een binnenbak en de prijs valt erg mee. Nu zit ik er serieus over na te denken om Tea daar een maand of drie neer te zetten. Dan kan ik haar lekker doorrijden zonder me zorgen te maken over de blub waarin we uitglijden of dat het te donker is.
Het is dus een nieuwe stalling, ik ben er nog niet geweest. Ze hebben een binnenbak, buitenbak, een stapmolen, en natuurlijk stallen.
Er is alleen zo goed als geen weidegang.. Dat vind ik wel heel jammer.
Er wordt uitgemest en gevoerd en eventueel worden ze dus in de stapmolen gezet. Je kunt, buiten de lessen altijd gebruik maken van de binnenbak. Je bataald extra voor eventuele brokken..
Het gebrek aan weidegang is duidelijk een afknapper, maar het feit dat ik veel en makkelijk kan rijden is erg prettig, het gaat gewoon niet zo goed en dus wil ik haar een beetje doorrijden. Als ik niet kan rijden kan ze dus in de stapmolen, waar een trainingsschema voor wordt gebouwd.
Ik kan haar wel losgooien in de bak en het is niet ver van mijn huis dus ik zou haar ook een paar keer in de week een poosje los kunnen gooien in mijn eigen land.
Ik zie het helemaal zitten, dus ik denk dat het wel doorgaat..
In April komt ze dan dus weer thuis om haar veulen te krijgen, dan heeft ze nog ong. een maand om daar op voor te bereiden..
Ze hebben een binnenbak en de prijs valt erg mee. Nu zit ik er serieus over na te denken om Tea daar een maand of drie neer te zetten. Dan kan ik haar lekker doorrijden zonder me zorgen te maken over de blub waarin we uitglijden of dat het te donker is.
Het is dus een nieuwe stalling, ik ben er nog niet geweest. Ze hebben een binnenbak, buitenbak, een stapmolen, en natuurlijk stallen.
Er is alleen zo goed als geen weidegang.. Dat vind ik wel heel jammer.
Er wordt uitgemest en gevoerd en eventueel worden ze dus in de stapmolen gezet. Je kunt, buiten de lessen altijd gebruik maken van de binnenbak. Je bataald extra voor eventuele brokken..
Het gebrek aan weidegang is duidelijk een afknapper, maar het feit dat ik veel en makkelijk kan rijden is erg prettig, het gaat gewoon niet zo goed en dus wil ik haar een beetje doorrijden. Als ik niet kan rijden kan ze dus in de stapmolen, waar een trainingsschema voor wordt gebouwd.
Ik kan haar wel losgooien in de bak en het is niet ver van mijn huis dus ik zou haar ook een paar keer in de week een poosje los kunnen gooien in mijn eigen land.
Ik zie het helemaal zitten, dus ik denk dat het wel doorgaat..
In April komt ze dan dus weer thuis om haar veulen te krijgen, dan heeft ze nog ong. een maand om daar op voor te bereiden..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Klinkt allemaal niet verkeerd,en je zegt het zelf al het maar maar tijdelijk.
Maar is er dan geen paddock voor overdag miscchien?
En als het niet te lastig neem je haar af en toe mee
voor een dagje op het land.
Maar is er dan geen paddock voor overdag miscchien?
En als het niet te lastig neem je haar af en toe mee
voor een dagje op het land.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Fijn dat jullie zo positief reageren, dat trekt mij echt over de streep, en ja Annabel zei ook al, je kan haar toch thuis gewoon lekker op de wei zetten.
Ik denk dat ik het maar door laat gaan, ik ga er natuurlijk wel eerst nog even kijken, maar ik ken de mensen ook al, ik heb met die vrouw op les gezeten..
En wat ook heel fijn is, ik kan gewoon met een vriendin van mij blijven rijden..
Inderdaad een beetje een luxe probleem, zeker voor mij, ik heb nog nooit zo'n mogelijkheid gehad en omdat ik nu ook werk heeft mijn vader ook wel zoiets van, nou toe maar.. Ik moet het wel zelf betalen natuurlijk..
Ik denk dat ik het maar door laat gaan, ik ga er natuurlijk wel eerst nog even kijken, maar ik ken de mensen ook al, ik heb met die vrouw op les gezeten..
En wat ook heel fijn is, ik kan gewoon met een vriendin van mij blijven rijden..
Inderdaad een beetje een luxe probleem, zeker voor mij, ik heb nog nooit zo'n mogelijkheid gehad en omdat ik nu ook werk heeft mijn vader ook wel zoiets van, nou toe maar.. Ik moet het wel zelf betalen natuurlijk..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Nou, denk dat dat toch nog wel ff duurt aangezien Tea drachtig is......Charret schreef:Als het wat is zeker doen:j Tea krijgt zo misschien ook weer een beetje haar oude figuur terug.
Esther: ik zou het ook doen als ik jou was

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!