Kippevel met tranen......
Aah, echt heel mooi!
Super van de mensen die het geregeld hebben...
Super van de mensen die het geregeld hebben...

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- Marin&Nimpfie!
Ik vind het ook heel erg jammer dat ik er niet bij kon wezen zondag..
Het klinkt allemaal heel erg mooi...
IK had jullie zaterdag wel in actie gezien, en ik vond het heel erg leuk om te zien!
Ik had Kventin nog nooit IRL gezien maar hij viel me zeker niet tegen.. wat een galop zeg!
Gelukkig heb je een mooi afscheid gehad, en wees maar blij dat je zulke lieve mensen om je heen heb
Het klinkt allemaal heel erg mooi...

IK had jullie zaterdag wel in actie gezien, en ik vond het heel erg leuk om te zien!

Ik had Kventin nog nooit IRL gezien maar hij viel me zeker niet tegen.. wat een galop zeg!

Gelukkig heb je een mooi afscheid gehad, en wees maar blij dat je zulke lieve mensen om je heen heb

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Als ik hem zou kunnen verstoppen dan had ik het al gedaan maar helaas gaat dat niet.
Hij was ok zo lief van het weekend, oke op sommige stukken was hij wat bang maar het was allemaal nieuw voor hem.
Ik heb heel trots op hem.
Iedereen bedankt voor de warme reacties.
Hij was ok zo lief van het weekend, oke op sommige stukken was hij wat bang maar het was allemaal nieuw voor hem.
Ik heb heel trots op hem.
Iedereen bedankt voor de warme reacties.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
ik vind het zo ontzetend jammer dat ik dit irl heb moeten missen. Bij het lezen van het verhaal krijg ik al kippenvel, wat zou dit een fantastisch afscheid voor jullie zijn geweest.
Claudia, echt onwijs veel sterkte ermee en hopelijk komen jij en kwinnie in de toekomst weer bij elkaar, zet hem op meid!
Claudia, echt onwijs veel sterkte ermee en hopelijk komen jij en kwinnie in de toekomst weer bij elkaar, zet hem op meid!
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Ben er ook niet bij geweest maar wat moet dat mooi geweest zijn! Ik schiet nu al helemaal vol als ik je verhaal lees. Jullie waren super samen! Hopelijk krijg je ooit weer zo iets moois met 1 van je kleine Kwinnie-mannen!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Ik ben zo blij dat je het geweldig vond Clau!
Wat ik je wilde geven was een onvergetelijk afscheid van je mannetje en ik denk dat ik daar wel in geslaagd ben.
Ieder die de mogelijkheid had gehad om dit te regelen hier op het forum had het gedaan
Het was een super emotioneel weekend en Taco heeft dit de laatste rit ook echt gevoeld. Door mijn spanning werd hij onzeker en daardoor druk.
Ik vind het gevoel nog steeds heel raar, kan me niet voorstellen dat hij straks niet meer bij jou is.
Volgend weekend gaan we nog maar eens flink knuffelen als we hem komen bekijken met Anna.
Wat ik je wilde geven was een onvergetelijk afscheid van je mannetje en ik denk dat ik daar wel in geslaagd ben.
Ieder die de mogelijkheid had gehad om dit te regelen hier op het forum had het gedaan

Het was een super emotioneel weekend en Taco heeft dit de laatste rit ook echt gevoeld. Door mijn spanning werd hij onzeker en daardoor druk.
Ik vind het gevoel nog steeds heel raar, kan me niet voorstellen dat hij straks niet meer bij jou is.
Volgend weekend gaan we nog maar eens flink knuffelen als we hem komen bekijken met Anna.

jeetje ik zit hier met tranen in mijn ogen en huizenhoog kippenvel, aan 1 kant is het fantastisch dat je zo'n mooi afscheid hebt gekregen, maar aan de andere kant is het zo verschrikkelijk zuur en verdrietig dat ie straks bij je weg is
En Kel, jij bent gewoon een topper dat je dit allemaal geregeld hebt voor Clau en Kwin

En Kel, jij bent gewoon een topper dat je dit allemaal geregeld hebt voor Clau en Kwin

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Zit ik hier het verhaal met tranen in mijn ogen te lezen
. Jeetje zeg, als school niet zo druk was, was ik er zeker geweest. Had dan alleen hele rode jank ogen gehad, dat is zeker!

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl