a.s. donderdag is het weer zover.....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nobbygaard

a.s. donderdag is het weer zover.....

Bericht door nobbygaard » vr 17 nov 2006, 17:05

, heb ik eindelijk na bijna een jaar geleden weer paardrijles.
De gene die mij altijd les gaf, kwam tot vorig jaar januari altijd naar de plaats toe waar je met je paard stond. Alleen nu heeft zij sinds maart samen met haar vriend en nog een stel in Noordeloos een manege geopend en heeft ze dus geen tijd meer om te komen. Aangezien daarna nobby drachtig was en ik haar absoluut niet zo lang durfde te vervoeren, was het lessen gewoon maar gestopt voor mij. Maar nu Crystal bij Nobby vandaan is, kan ik gewoon weer langer weg blijven en heb ik nu me dus aangemeld. Volgende week donderdagavond hebben we dus sinds lange tijd weer les en voor het eerst sinds (ik schat) een jaar of 6 à 7 gaan Nobby en ik weer een groepsles volgen.
Ben dus benieuwd hoe dit zal gaan verlopen.
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » vr 17 nov 2006, 19:01

leuk hoor, ik sta ook al een jaar les stil, waarom heb je geen instructeur aan stal, genoeg aanbod in de omgeving denk ik.

maar goed voornemen, geniet er van (oh oh zal jij spierpijn hebben)
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
fjordido

Bericht door fjordido » vr 17 nov 2006, 19:13

ja ik denk dat ik ook maar weer eens ga lessen.. sta nu op de reservelijst van een onwijs goeie instructrice hierzo.. maar ja dat schiet ook niet echt op.
misschien toch maar iemand anders zoeken... maar ja diegene waar ik heel soms les van heb dat is toch wel een hele goeie hoor
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » ma 20 nov 2006, 07:12

leuk hoor, ik sta ook al een jaar les stil, waarom heb je geen instructeur aan stal, genoeg aanbod in de omgeving denk ik.
Omdat ik al jaren van haar les krijg en ik haar heel goed les vind geven. Ik heb jaren lang niet durven springen omdat ik na een val toen ik klein was bang was geworden. Bij haar heb ik die angst overwonnen.
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 20 nov 2006, 09:07

Wat leuk om weer te gaan lessen zeg. Heel veel plezier en we zijn natuurlijk wel benieuwd dan naar foto's :D
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie