stoute..stoute.... stoute....Sultan!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
sultan

stoute..stoute.... stoute....Sultan!

Bericht door sultan » vr 17 nov 2006, 20:03

Vandaag zou er een meisje met een licht lichamelijke handicap op Sultan rijden(Nou ja, gewoon erop zitten met een begeleidster ernaast) maar meneer wilde niet door de Bweg stappen. Hij keerde gewoon om. Zo van: einde buitenrit. En duwde de begeleidster zowat om. Die heeft hem natuurlijk flink op zijn kop gegeven en uit eindelijk het meisje op haar shetlander gezet. Die was braver. Terwijl het toch het de bedoeling is, dat Sultan ook voor deze kinderen wordt ingezet. Vanavond zelf in de binnenbak op hem gereden. Vooral het stoppen geoefend. (Hij is namelijk afgeleverd zonder rem geloof ik) En geprobeerd een normale draf te krijgen. Zonder dat hij alle galopperende paarden in draf voorbij rent. Nou ik heb dus nog genoeg huiswerk te doen met hem. En dat terwijl we hem kochten,hij super braaf was(maar ja, was toen ook ondervoed)
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » vr 17 nov 2006, 20:06

ach ja je zult vast nog meer verrassingen bij hem krijgen, vind het al lang netjes dat hij kindlief er niet af heeft gebonjoured.

daar naast wordt het nu frisser, mijn dikke ging vandaag ook als een speer in de bak heb m zelf paar keer teegn de bakrand opgestuurd, ook geen rem dus............ succes
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
_Marjon_

Bericht door _Marjon_ » za 18 nov 2006, 14:03

Dat meisje heb ik gisteren gezien ja, heeft ze daarna op Kingston gereden? (de begeleidster is toch het baasje van Kingston of ben ik nou helemaal in de war)

Zonde voor dat meisje, wat is Sultan stout zeg.
Mama van Gwen :+: (7-2-15)
sultan

Bericht door sultan » za 18 nov 2006, 15:15

Ja , Brenda is de begeleidster
Plaats reactie