Dit is echt mijn Taco.
Heb je het naar je zin op de stal waar je nu staat?Ja,heel erg. Er hangt een prettige en ongedwongen sfeer. Ik sta wel wat meer op stal dan normaal maar dat maakt me weinig uit. Zelfs in de stal voel ik me prettig. Ook krijg ik erg lekker eten vind ik zelf. Het hooi is erg lekker en het stro ook. Ik houd het hier nog wel een poosje vol hoor. Alleen ik denk dat ik later weer terug wil naar mijn eigen plek. De hele tijd binnen staan is niks voor mij en zeker niet als het lekker weer is. Dan wil ik buiten staan.
Dat van dat stro klopt wel want sinds hij op Jasper staat eet hij stro.
Ook hinnikt hij als ik met hooi aan loop.
Dat van het buiten staan dat spreekt voor zich, het weer is slechter dus mag hij niet op de wei en bij Nicolet mocht hij tot november hele dagen buiten lopen.

Vind je het niet te druk dat er 2 mensen met je bezig zijn op 1 dag?
Ik vind het wel erg veel. Ik kan het wel aan maar liever heb ik toch een persoon. Jullie willen allebei dat ik bij jullie beide vrolijk ben maar je kunt niet verwachten dat ik zoveel uur per dag vrolijk ben. Liever dus 1 baas want het is best veel 2 baasjes voor mij.
Merkte de laatste tijd inderdaad dat hij wat moe aantoonde als Fiek hem overdag al had gedaan

Heb je lichamelijk ergens last van en zo ja wat kan ik daar aan doen?
Mijn rug voel ik wel. Ik denk dat het gewoon door het weer komt maar het is gewoon gevoelig en een beetje stijfjes. Voor de rest heb ik helemaal geen lichamelijke klachten. Geestelijke klachten heb ik op dit moment ook niet. Ik zit gewoon goed in mijn vel op dit moment ook al heb je misschien het idee van niet. Ik ben erg met mezelf bezig op dit moment. Mijn eigen wereld en mijn eigen denkwijze. Dus daarom ben ik iets minder vrolijk dan normaal.
Zijn rug is altijd in de winter... opa haha.
Dat minder vrolijk associeer ik denk ik met het moe zijn (vandaar ook mijn vraag over het krachtvoer):j
Vroeg me inderdaad af of hij zich wel fijn voelde, vandaar ook weer een consult.
Heb je nog meer krachtvoer nodig of krijg je nu genoeg?Ik krijg nu voldoende krachtvoer. Het voer is erg lekker vooral het hooi is smakelijk. Daar krijg ik graag meer van omdat ik het zo lekker vind.
Meer... haha dat mocht hij willen... vreetzak

Wil je de band met mij omschrijven?
Evenwicht in de zuiverste vorm. Op elkaar kunnen bouwen tot in de wolken en nog niet om vallen. Elkaar begrijpen als 2 dobbelstenen die een getal maken en de emoties van elkaar aanvoelen. We zijn een team en 2 vriendjes …. Ooit zal een tijd komen dat ik afscheid van je moet nemen maar dan zal ik altijd nog bij je blijven. Wij leren niet van elkaar wij horen bij elkaar.
Ja wat moet ik hier nou over zeggen

Is er iets wat je graag anders zou willen hebben?
Ik zou graag iets vaker spelen. We rijden best wel vaak rond en dat vind ik erg leuk maar spelen ,gewoon met een bal of iets anders is ook leuk en daar zal ik erg van genieten. Een denkspel met voer lijkt me ook erg leuk bijv. een bal met gaatjes erin. Spelen is erg belangrijk voor me . Voor de rest weet ik niet of ik iets anders zou willen…. Ik ben een erg tevreden paard .
Bij Nicolet had hij ook altijd een skippybal in de stal. Heb er pas nog mee in mijn hand gestaan in de winkel maar wist niet of dit bij Jasper mocht, ga hem toch maar weer halen

Hier het consult. Wat een mooi paard heb je. Een heel erg evenwichtig dier. Hij heeft niet echt een sterk karakter kreeg ik het gevoel maar is wel evenwichtig en compleet in balans dus daardoor lijkt taco al snel een sterk karakter te hebben.
Staat duidelijk compleet naar zijn zin op die stal .. Kreeg trouwens een best wel luxe stal te zien waar hij nu staat.
Die speeltjes ed. kreeg ik als beeld te zien evenals het hooi ed. en dat heb ik dus in een woord gezet. Zodat het duidelijker is voor jou.
Heel erg veel succes met taco …
Gr marjolein