Ik wil Hayco's manen ook helemaal niet laten groeien hoor, maar het ging er mij gewoon over dat ALS ik dat zou willen, het gewoon niet mag. Heb nu zo het gevoel dat ik geen baas ben over mijn eigen paardje.
Ik ben zo wat aant uitkijken naar wat anders, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan... Opfokbedrijven zijn hier al zo goed als niet en pensionstallingen ofzo willen vaak geen hengstveulen of kunnen ze weer niet buiten ofzo en wil hem toch zo vaak mogelijk buiten hebben. 't is allemaal niet zo makkelijk!
Bidonja dan toch sneller weg dan verwacht?
Nee, het is inderdaad niet zo gemakkelijk om een hengstje ergens onder te brengen.(en 24 uur per dag op stal is zeker geen optie voor zo'n jong ding)
Wat betreft , geen eigen baas over je eigen paardje, jij bent eigenaar en houdt de zeggenschap maar op een ander die er "zo veel meer'verstand van heeft valt dat zeker tegen.
Veel succes met het verder zoeken en ik hoop dat je snel iets vindt wat voor jullie allebei het beste is.
Wat betreft , geen eigen baas over je eigen paardje, jij bent eigenaar en houdt de zeggenschap maar op een ander die er "zo veel meer'verstand van heeft valt dat zeker tegen.
Veel succes met het verder zoeken en ik hoop dat je snel iets vindt wat voor jullie allebei het beste is.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.