voor het eerst sinds de val alleen weer echt gereden

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

voor het eerst sinds de val alleen weer echt gereden

Bericht door Ziggy » ma 30 okt 2006, 16:17

nadat Vera en ik gevallen waren kon ik niet echt rijden, mijn knie liet dat niet toe. Ik heb wel op haar gezeten, maar dat was meer een rondje wandelen met Exel, dus alleen maar stappen.

Vandaag voor het eerst weer een echte rit met haar gemaakt, uiteraard was ze super fris, maar wel goed bij me te houden :D Vooral galopperen wilde ze in haar turbo, maar dat mocht ze dus van mij niet, want dan zit ik haar niet uit en moet ik gaan staan, met als gevolg dat die knie weer opspeelt. Dus ze moest braaf een rustig galopje doen aan de teugel en het zou geen fjord zijn als ze toch niet stiekem steeds harder ging 8)7

Verder ging het allemaal hartstikke goed, op wat verschrikkelijk gevaarlijke koeien en drinkbakken na die we tegenkwamen :+ Maar ook daarin was ze goed bij me te houden, ze gaat dan lopen dribbelen.

Al met al een heerlijke rit met mijn meisje gehad, het laatste stuk goed uitgestapt, want ze begint nu toch echt erg teddy te worden. En bij de wei was ze weer lekker droog, dat is het voordeel als je in de heuvels rijdt. Het laatste stuk moet je stappen om de heuvel af te gaan en als je dan de rest ook stapt, zijn ze droog als je bij de wei komt
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mir

Bericht door Mir » ma 30 okt 2006, 16:28

Fijn dat je weer een positieve ervaring hebt, geeft je weer moed! En klinkt wel erg lekker, heuveltjes enzo, als je hier in de platte polder zit haha!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 30 okt 2006, 16:50

Mir schreef:Fijn dat je weer een positieve ervaring hebt, geeft je weer moed! En klinkt wel erg lekker, heuveltjes enzo, als je hier in de platte polder zit haha!
nou ik was niet zozeer bang geworden hoor, alleen die rot knie liet het niet toe dat ik gewoon ging rijden :?
En wat betreft de omgeving, we hebben hier echt alles (op het strand en de duinen na 8)7 ), dan zit je weer in het bos, dan weer tussen de appelboomgaarden, verderop weer een heel groot weiland met "enge" koeien }-o
Het is nu ook zo waanzinnig mooi om in het bos te rijden, het zonnetje scheen en dan geeft dat zo'n mooi effect als ie door de bladeren heen schijnt
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie