dit is dus de eerste keer dat ik hier inlog en ik dacht laat ik eens een topic openen

ik geloof dat je hier moet neerzetten wat je vandaag hebt gedaan dus bij deze:
ik heb vandaag lekker buitengereden op mijn zeer eigenwijze en vooral voorwaartse

Het is eigenlijk niet mijn eigen fjord, die is iets braver

Het begon al goed ik dacht laat ik een stukje afsnijden, we zouden door een boomgaard rijden, maarja die is dus altijd open maar precies deze keer niet. Hij zat niet alleen mooi dicht, maar er zat ook nog eens een mooi slot op

Daar stonden we toen in koeienweiland met een heeeeeeleeeboooeeel koeienvlaaien

gelukkig waren het rustige koeien

toen kwamen we bij het hek, mocht ik ook open doen want ik had rijlaarzen aan, flauw...
eerst weer prikkeldraad open, stond gelukkig geen stroom op, toen touw van hek halen (met veel knopen) toen hek open fjord van mij en andere fjord erdoor, die had andere persoon vast inmiddels, draad dicht hek dicht touw erom en weer opstijgen

toen zij: ja zullen we over dit weiland gaan... ik dacht het dus niet...
wilde ze over weiland gaan, bleek het omgeploegd te zijn viel echt niet te rijden zag je meteen, moesten we weer helemaal terugrijden...
toen kwamen we uiteindelijk bij bosje aan zegt zij: staat daar nou een koe op de weg? zeg ik zo: ik zie nix en even later (we waren bosje voorbij) stond daar dus een flink kalf, los aan de kant van de weg wij gewoon doorrijden maar
dat kalf schrikt springt dus opzij 'galoppeert'weg komt achter ons aan, maar blijft dan toch staan, bij zijn wei ofzo denk ik
zegt zij: volgens mij was het een stier, dus wij rijden heeeel rustig verder
maarja voor de rest niets gebeurt

gr. Siria