hallo nieuw hier

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Siria

hallo nieuw hier

Bericht door Siria » ma 23 okt 2006, 19:48

hallo fw ers

dit is dus de eerste keer dat ik hier inlog en ik dacht laat ik eens een topic openen :D , kijken wat voor effect dat geeft :+

ik geloof dat je hier moet neerzetten wat je vandaag hebt gedaan dus bij deze:

ik heb vandaag lekker buitengereden op mijn zeer eigenwijze en vooral voorwaartse :+ fjord.

Het is eigenlijk niet mijn eigen fjord, die is iets braver :+ , maar die is een beetje verkoude dus ja.

Het begon al goed ik dacht laat ik een stukje afsnijden, we zouden door een boomgaard rijden, maarja die is dus altijd open maar precies deze keer niet. Hij zat niet alleen mooi dicht, maar er zat ook nog eens een mooi slot op :+ . Nou ja ik niet van gister op weg naar de volgende boomgaard (lag op de route) was alleen beetje vergete hoe het ook al weer zat; moest ik dus prikkeldraadhek gaan openen :o met fjord in hand. Nou goed dat open mijn fjord erdoor andere fjord erdoor, ik hek weer dicht doen.

Daar stonden we toen in koeienweiland met een heeeeeeleeeboooeeel koeienvlaaien 8-) , ik keek dus nog eens, want in het weiland ernaast stonden koeien, ik keek nog eens en ja de ingang naar ons weiland was open...

gelukkig waren het rustige koeien }-o

toen kwamen we bij het hek, mocht ik ook open doen want ik had rijlaarzen aan, flauw...

eerst weer prikkeldraad open, stond gelukkig geen stroom op, toen touw van hek halen (met veel knopen) toen hek open fjord van mij en andere fjord erdoor, die had andere persoon vast inmiddels, draad dicht hek dicht touw erom en weer opstijgen :D

toen zij: ja zullen we over dit weiland gaan... ik dacht het dus niet...

wilde ze over weiland gaan, bleek het omgeploegd te zijn viel echt niet te rijden zag je meteen, moesten we weer helemaal terugrijden...

toen kwamen we uiteindelijk bij bosje aan zegt zij: staat daar nou een koe op de weg? zeg ik zo: ik zie nix en even later (we waren bosje voorbij) stond daar dus een flink kalf, los aan de kant van de weg wij gewoon doorrijden maar

dat kalf schrikt springt dus opzij 'galoppeert'weg komt achter ons aan, maar blijft dan toch staan, bij zijn wei ofzo denk ik

zegt zij: volgens mij was het een stier, dus wij rijden heeeel rustig verder

maarja voor de rest niets gebeurt :D , maar toen gingen we dus nog naar het bos en weer terug, toen waren we wel een beetje laat terug dus...

gr. Siria
siets
Contacteer:

Bericht door siets » ma 23 okt 2006, 21:00

Nou heel wat meegemaakt :D. Welkom hier!

Ik ben Sietske, 19 jaar, en rijd op een 25-jarige merrie genaamd Trix. Veel plezier!
Dag lieve, lieve Trix... ;(
Anouska

Bericht door Anouska » ma 23 okt 2006, 21:22

Jeetje, wat een verhaal. Welkom hier!
Ik ben Anouska, 26 jaar, en in het bezit van de jaarlinghengst Bjorn.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
anika

Bericht door anika » di 24 okt 2006, 07:18

Welkom hier!

Ik ben Anika, 17 jaar en heb een fjordenmerrie Ysha en een welsh Murphy.
Veel plezier hier!
Murphy :+: Ysha
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » di 24 okt 2006, 10:00

:wave: Hai, welkom!
Ik ben Jessica, 21 jaar en woon in Jelsum (frl.)
En ben in het bezit van twee lieve fjordenmerrie's: Prisca & Arisca.
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Siria

Bericht door Siria » di 24 okt 2006, 13:26

iedereen bedankt voor de reacties :D

en ja een loslopende koe zie ik ook nie elke dag, maar van dat weiland, dat soort dingen heb ik altijd wel eigenlijk O:)
Esther

Bericht door Esther » di 24 okt 2006, 14:28

Grappig verhaal, hihi.. Wel een gedoe zeg!
Ik ben Esther en ik heb maar liefst drie fjorden en heb een vierde in de maak, Jeskim is 17, Tea, is drachtig, is 8 en bente, de dochter van Jeskim is 1,5.
Welkom hier en ik hoop op nog meer verhalen, groetjes Esther..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Siria

Bericht door Siria » di 24 okt 2006, 14:31

E*JJT schreef:Grappig verhaal, hihi.. Wel een gedoe zeg!
Ik ben Esther en ik heb maar liefst drie fjorden en heb een vierde in de maak, Jeskim is 17, Tea, is drachtig, is 8 en bente, de dochter van Jeskim is 1,5.
Welkom hier en ik hoop op nog meer verhalen, groetjes Esther..
kzal me best doen 8-)
Muis
Contacteer:

Bericht door Muis » di 24 okt 2006, 15:05

Hallo, welkom of FW ik ben Annemarie 13 jaar mijn fjord heet muis (ik ook op FW) en mijn appaloosaXfjord heet Vlekkie!
Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Plaats reactie