- Uitgebreid bezoek aan Nijend, incl. Annemarie-Nisko meeting met theekransje in de wei en een kort ritje, een Bjorkmann-knuffel-en-poets moment, en natuurlijk veel kletsen. Helaas hadden we een beetje de verkeerde dag uitgekozen, de hengsten konden niet los ivm ponylessen, dus komen we binnenkort nog een keertje terug...vonden we niet zo erg

- Een Reitze-stop, we hebben hem lekker fanatiek zien spelen in de bak. Vond ie echt helemaal geweldig! Wat een gave hengst is dat ook, alles klopt, en hij kan bewegen!!

- Ritje naar een plaatsje vlakbij Harlingen om een zadel op te halen. Vrouwtje had het goed voor elkaar, had zelf 3 dressuurpaarden, reed er 4 voor andere mensen, had d'r eigen vrachtwagen en mocht Prix st. Georges starten, lest bij Diederik van Silfhout

- Onderweg even bij mijn huisje gestopt om kleren op te halen.
- Eetstop bij de Mac, waar we overigens ruim 20 minuten moesten wachten in de McDrive

- Een snel bezoekje aan de paarden om het zadel te passen. En het lag prima! Het zat ook erg fijn trouwens. Wel grappig was dat het zadel nog net wat breder was dan het oude VZH zadel, terwijl we die al breed vonden.
- Gauw omkleden bij Douwina thuis.
- Busje parkeren bij Douwina d'r ouders.
- Eindelijk op weg naar Indoor Friesland! Mijn vader had gratis kaartjes gekregen, dus was het ook niet zo'n ramp dat we ruim 2,5 uur na aanvang binnenkwamen.... Eerst zijn we even in het winkeldorpje gaan kijken. We moesten namelijk nog een singel en een dekje hebben. We wilden eigenlijk een felblauw dekje, maar dat was blijkbaar nogal een populaire kleur want die hadden ze nergens. Toen viel ons oog op een raspberry-achtig dekje met grijze rand. Echt een topkleur. Toevallig hadden ze bij dezelfde stand ook een goede singel (die waren bijna nergens te vinden).
Daarna hebben we even springen gekeken, was wel leuk Tussendoor nog afgesproken met de vrouw van het zadel, die was er ook. Gelijk haar singel teruggegeven en een prijs afgesproken. Heb nog nooit zo makkelijk onderhandeld

Barrage kwam nog, was ook erg leuk om even te zien, spannend!! We hadden al gehoord dat er nog een mooie show kwam, dus daar hebben we op gewacht. Het was een show met 4 hoogwerkers, 4 shetjes voor een menwagen, het 4tal van Leo Kraaijenbrink en tot slot nog 4 Friese dekhengsten onder het zadel. Dat hadden ze erg gaaf gedaan!!
Uiteindelijk lag ik om 1 uur in m'n bedje en daar was ik wel aan toe....