Sandrien had al gezegt dat Annemarie hem anders wel zou willen springen in Heemstede.
Vanmiddag Sandrien gebeld dat ik nog 2 emmers met wortels en appels had en 2 prijzen. Sandrien zei meteen ik kom je anders wel halen met de trailer gaan we gelijk het springen oefenen.
Ik in de tussen tijd spullen klaar gezet voor Wodan en Sandrien kwam me halen. Eenmaal daar parcour opgebouwd die we zaterdag in Heemstede moeten rijden.
Annemarie ging hem eerst even warm rijden en daarna springen. Warm rijden ging lekker en met springen liet hij zich van zijn slechtste kant zien. Als je maar 1 seconde verslapt voor de sprong gaat hij er langs, maar wel op zo'n manier dat jij je knie stoot aan een paar palen en hij niks heeft.

Sandrien was inmiddels zo kwaad geworden op die uitgekookte fjord van mij dat zij erop ging en hem ff aan ging pakken. Maar ook met Sandrien bleef hij klieren tot ze 2 teugels in 1 hand nam en hem op die manier de bocht om trok, na weer zo'n er langs ga aktie. Daarna heeft hij netjes 4 sprongen achter elkaar gedaan om vervolgens bij sprong 5 weer er langs te gaan. Sandrien verslapte 1 seconde, maar dat was voor Wodan genoeg. Toen ben ik naast de hindernis gaan staan met een bezem en spontaan wilde hij er niet meer langs, maar ging er netjes over heen

Daarna ik nog een paar keer gesprongen en ook ik een paar blauwe knieen van de palen, maar uiteindelijk heeft hij alle sprongen gedaan, zijn 3 mensen 6 blauwe/dikke knieen rijker en was Wodan na een ruim uur hard werken kleddernat.
Dit belooft was voor ons in heemstede.