Naar buiten!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Mir

Naar buiten!

Bericht door Mir » zo 15 okt 2006, 17:16

Sinds een tijdje rij ik af en toe een KWPN-type paardje bij, Oblion. Schat van een beest. Ik reed tot vandaag altijd in de bak, kende der nog niet goed genoeg en ze is bang van trekkers en trucks dus vond het wel goed. Maar van de eigenaar mocht ik best eens naar buiten dus begon het wel te kriebelen. Helaas is het niet zo makkelijk om even een buitenrijmaatje van stal mee te nemen, met de meesten zou ik geen ontspannen ritje kunnen doen en Oblion is toch niet zo dol op andere paarden (ja het schijnt een kuddedier te zijn maar goed). Dus ik heb vandaag Ellen geronseld om mee te gaan op de fiets :D , geloof niet dat Oblion eerder alleen op stap was geweest, maar was echt trots op der! Ze was wel erg wiebelig en het bruggetje over zat niet helemaal in haar routeplanning, maar ik heb een heerlijk rondje uitgewaaid! Ook erg fijn dat Ellen ons wilde begeleiden, voelt toch wel prettig zo effe kletsen ter ontspanning en "voor het geval dat" extra handen. Heb weer eens genoten!
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 15 okt 2006, 17:26

Heerlijk he...vandaag vond ik ook echt een dagje om lekker buiten te rijden. En een relaxt 'rijmaatje' is ook altijd prettig!!

Maar rijd je geen fjord meer verder?
Geluk is de vrucht van intens werk
Mir

Bericht door Mir » zo 15 okt 2006, 17:27

Jawel, Timmie 8-) !
yvette

Bericht door yvette » zo 15 okt 2006, 17:35

Klinkt als een fijne rit!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ydel

Bericht door Ydel » zo 15 okt 2006, 21:17

lekker hoor :j
en ook inderdaad altijd wel leuk om samen te gaan...
kan je tenminste altijd even lekker bijbeppen, en altijd extra handen inderdaad O:)
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
fjordido

Bericht door fjordido » ma 16 okt 2006, 10:45

tof mir!! wie weet zit een buitenritje samen met ido er wel een x in??? die mag toch iedreen en zo'n knappe kerel zal oblion toch niet kunnen weerstaan ?
Plaats reactie