ojee, dalijk ben ik me paard kwijt :p

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

ojee, dalijk ben ik me paard kwijt :p

Bericht door Ziggy » zo 08 okt 2006, 16:05

nee de paardjes worden niet verkocht en gaan ook niet weg, maar Jos heeft vandaag voor het eerst "los" op Vera gereden en dat beviel hem prima :D

Tja hij wil leren rijden, zodat we over 2 jaar met die twee samen op pad kunnen. Nou hebben we gisteren al een poging gedaan, maar dat ging niet zo lekker. Ik had mijn dressuurzadel erop liggen dat vond Jos niet zo lekker zitten, dus vandaag het westernzadel erop en daar ging ie hoor :D Je zou haast zeggen een natuurtalent, door de wei stappen, sturen ging goed en toen Vera een drafje inzette wist hij haar onmiddelijk terug te krijgen, zonder als een gek in haar mond te raggen (wat mensen die voor het eerst op een paard zitten al gauw doen).

Maarja, de man van Josine is nou ook aan het leren rijden, dus ik heb Josine al voorspeld dat we straks ineens met lege handen staan, zijn die kerels er met onze paarden vandoor 8)7
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
fjordido

Bericht door fjordido » zo 08 okt 2006, 16:18

grijnsssss... ja vandaag zei bart tegen mij dat hij palermo zo leuk vond en daar wel op wilde gaan rijden.. nou ze kunnen straks hier op FW een apart mannenforum beginnen... :D
bart wil trouwens ook alleen maar op een westernzadel rijden en lijkt ook al zo'n natuurtalent. ik had het er pas met marijke over, die kerel van haar is er ook zo 1, die al meteen kon lichtrijden enzo. en daar heb ik toch heel wat lesjes over gedaan vroeger... tis niet eerlijk!!!
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 08 okt 2006, 16:26

fjordido schreef:grijnsssss... ja vandaag zei bart tegen mij dat hij palermo zo leuk vond en daar wel op wilde gaan rijden.. nou ze kunnen straks hier op FW een apart mannenforum beginnen... :D
bart wil trouwens ook alleen maar op een westernzadel rijden en lijkt ook al zo'n natuurtalent. ik had het er pas met marijke over, die kerel van haar is er ook zo 1, die al meteen kon lichtrijden enzo. en daar heb ik toch heel wat lesjes over gedaan vroeger... tis niet eerlijk!!!
die kerels van ons zijn gewoon cowboy's, maar hebben ons dat stiekem niet verteld 8)7
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Mir

Bericht door Mir » zo 08 okt 2006, 16:28

Hmmm Sjaak was heel gek op Nena maar heb hem echt moeten chanteren om erop te stappen. Maar had er wel vrede mee, had ik der lekker voor mezelf :D ! Sterkte ermee, maak het nou niet te leuk anders wacht hij niet af tot Exel de juiste leeftijd heeft maar neemt hij vera elke dag mee...
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 08 okt 2006, 17:06

gelukkig werkt hij 5 dagen in de week en wordt het 's avonds vroeger donker, dus kan hij niet na zijn werk stiekem op Vera kruipen :D

Viv

Re: ojee, dalijk ben ik me paard kwijt :p

Bericht door Viv » ma 09 okt 2006, 03:28

Ziggy schreef: Maarja, de man van Josine is nou ook aan het leren rijden, dus ik heb Josine al voorspeld dat we straks ineens met lege handen staan, zijn die kerels er met onze paarden vandoor 8)7
Dikke kans van, kijk maar naar mij..... |(
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Vera

Bericht door Vera » ma 09 okt 2006, 06:38

ojee, exel moet maar snel groot worden, dan heeft ie zijn eigen kanjer om op te rijden.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 09 okt 2006, 07:19

Viv schreef: Dikke kans van, kijk maar naar mij..... |(
ja daarom............. nouja voorlopig kan ie alleen nog maar een rondje in de wei stappen, houden we voorlopig maar zo O:)

Vera schreef:ojee, exel moet maar snel groot worden, dan heeft ie zijn eigen kanjer om op te rijden.
Ja nog 1,5 jaar ongeveer en ik denk dat ie dan zo verslaafd is aan Vera dat Exel voor mij is :D

Ydel

Bericht door Ydel » ma 09 okt 2006, 08:41

fjordido schreef:grijnsssss... ja vandaag zei bart tegen mij dat hij palermo zo leuk vond en daar wel op wilde gaan rijden.. nou ze kunnen straks hier op FW een apart mannenforum beginnen... :D
ja inderdaad..
en het resultaat is te zien op PP...
hij stapt zo op zorro en heeft ook nog even op Ydel gereden ;)
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Marijke_

Bericht door Marijke_ » ma 09 okt 2006, 08:46

Ja heb maar medelijden met mij...ook ik moet regelmatig mijn paard af staan voor Dennis' bos cross activiteiten.
Aan de ene kant vind ik het heel leuk dat hij mijn hobby zo is gaan delen maar aan de andere kant is het ook wel eens jammer omdat je het zo niet meer voor jezelf hebt.
Als Cratos beleerd is dan wordt Ros eruit gebonjourd door Dennis en heb ik hem weer lekker voor mezelf :D.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
fjordido

Bericht door fjordido » ma 09 okt 2006, 09:49

ja, en gelukkig heeft bart een crush ontwikkeld voor palermo.. hij ziet zichzelf daarop al helemaal de cowboy uithangen.. :D:D
Charret

Bericht door Charret » ma 09 okt 2006, 11:43

Hahha, oeps! Dat krijg je als je er meer dan 1 hebt. Mensen zien dan opeens de optie om op de andere te gaan rijden ;)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ydel

Bericht door Ydel » ma 09 okt 2006, 11:44

Charret schreef:Hahha, oeps! Dat krijg je als je er meer dan 1 hebt. Mensen zien dan opeens de optie om op de andere te gaan rijden ;)
daarom ben ik blij dat ik nu alleen Ydel heb, en niet meer zorro erbij.. :P
maar stefan vindt het gelukkig niets...
maar wil hem er binnenkort wel weer een keertje opzetten :D
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 09 okt 2006, 15:35

Ydel schreef:
Charret schreef:Hahha, oeps! Dat krijg je als je er meer dan 1 hebt. Mensen zien dan opeens de optie om op de andere te gaan rijden ;)
daarom ben ik blij dat ik nu alleen Ydel heb, en niet meer zorro erbij.. :P
maar stefan vindt het gelukkig niets...
maar wil hem er binnenkort wel weer een keertje opzetten :D

niet aan beginnen, zo is het hier ook gegaan :D Maar ik hou Jos nog even "dom" en als Exel over 2 jaar zover is, dan is ie ineens wel rijvaardig genoeg om naar buiten te gaan grinzzzz }-)

Plaats reactie