Ons CK verslag

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Thessa Keizer

Ons CK verslag

Bericht door Thessa Keizer » zo 08 okt 2006, 08:35

Gisteren met Aike naar de CK geweest, we waren om zes uur 's ochtends al op stal om vervolgens om half zeven weg te rijden. Aike netjes klaar gemaakt voor de reis, transport beschermers om, staart beschermer om en fleece dekentje om. Toen ie de Trailer zag, ging ie op een holletje erin, hij had er duidelijk zin in. Na bijna twee uur te hebben gereden kwamen we aan in Hoenderloo, eerst maar snel even bij Reinou de kleding op gehaald (die trouwens erg leuk zijn), daarna even rond gekeken. Eigenlijk kwam Charret met Alies ook heel snel aan, we zijn eerst maar naar de behendigheid gegaan rond half tien. Nou eigenlijk deed Aike dat heel netjes, hij was heel rustig en heeft enkel 1 blokje eraf gegooid en verder deed ie alles keurig. Moest zelf een stukje steltlopen, dat was nog niet zo makkelijk, maar toch een stukje gelopen. De behendigheid was echt heel erg leuk, vreselijk gelachen. Ook Charret met Alies deden dit super, knap hoor van die twee jarige gele donderstenen.
Daarna moesten we nog een tijdje wachten voordat de keuring begon. Rond twaalf uur mochten we dan. We stonden met acht twee jarigen, en Aike was de enige ruin, en daarbij ook eigenlijk meteen nog de meest baby achtige, jeetje wat zijn de meeste merries al ver in ontwikkeling zeg op die leeftijd. We moesten twee keer voor verschillende jury's lopen. Dhr. Machielsen was er ook, die was ook bij de toiletteerdag, hij herkende Aike meteen en zei lachend, ik zei het toch, dat ie een A premie zou halen! Aike was ook tijdens de keuring heel braaf, ging eigenlijk prima allemaal. Daarna kwam bestgaand, zowel met kar als onder het zadel, was erg leuk om naar te kijken. En eindelijk daarna kwam de uitslag, wat was dat leuk zeg, met al die fjorden in een slangenvolte over dat veld, gaaf gezicht. Het wachten duurde wel erg lang en Aike was het dan op een gegeven moment ook spuugzat. Helaas hadden we maar een Achste plek, maar goed dat mocht de pret niet drukken. Aike zijn fokker is ook weer geweest, echt heel leuk dat ze zoveel interesse in ons heeft aangezien ze ook een heel eind moest reizen. Nou na de uitslag gingen we weer richting huis. Eenmaal thuis was Aike blij weer op stal te staan, hij was versleten. De boel weer opgeruimd en nog even ons andere paardje aandacht gegeven en op naar huis. We waren om half acht thuis, dus dat was een lange dag, maar wel heeeeel erg leuk om te doen. Aike is in ieder geval weer een ervaring rijker *o/*

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » zo 08 okt 2006, 08:48

:D Klinkt als een hele gezellige dag!
Toch netjes gedaan hoor, je moet je natuurlijk ook bedenken dat er hele beste fjorden uit heel nederland komen natuurlijk!
Gefeliciteerd! +:)+
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 08 okt 2006, 09:20

Netjes dat hij zich zo gedragen heeft. Het klinkt als een leuk dagje
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Lies

Bericht door Lies » zo 08 okt 2006, 09:30

Dus jullie dag was ook geslaagd zo te horen! :)
Dat wachten duurde inderdaad erg lang aan het eind.. ben er stiekem tussenuit gegaan met Tasja op een gegeven moment O:)
Don't believe everything you think
Leentje

Bericht door Leentje » zo 08 okt 2006, 10:56

het is dan ook wel 8e van héél nederland hé!?
toch niet slecht!!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
fjordido

Bericht door fjordido » zo 08 okt 2006, 11:50

nou meedoen lijkt me sowieso al heel erg leukk.. dan maakt het niet uit hoe je eindigt toch?? die behendigheid klinkt echt heel gaaf. heb 1x met ido meegedaan (mag in principe altijd meedoen) maar dit jaar maar overgeslagen.. maar nu heb ik er wel een beetje spijt van als ik al die verslagen lees!
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » zo 08 okt 2006, 12:55

Aike is echt ontzettend schattig!! :+:
Hij was zeker nog jeugdig vergeleken met de merries, maar dat haalt ie nog wel bij hoor :D
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » zo 08 okt 2006, 15:43

Aike heeft de staart en voorpluk van pappie! Zoww wat een staart.
Maar goed Aike is weer een ervaring rijker!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 08 okt 2006, 15:56

zo te lezen een super dagje en Aike is idd weer een ervaring rijker
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
DaphneT

Bericht door DaphneT » zo 08 okt 2006, 17:53

Nou vind dat hij het zeker goed gedaan heeft voor een 2-jarige. Al die ervaringen! Hij zag er goed uit hoor!
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » ma 09 okt 2006, 06:14

Bedankt voor alle leuke reacties, en ja Aike zag er tussen al die merries idd nog wel wat jeugdig uit :D Maar ik ben ook zeker niet ontevreden hoor, en het is voor Aike een ervaring rijker en hij heeft zich echt super gedragen, en de behendigheid was idd heel erg leuk.

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Charret

Bericht door Charret » ma 09 okt 2006, 11:42

Voor Aike was het ook een lange dag he. Alies was gisteren gewoon nog brak :P
Hij zag er goed uit, Thessa. Ik zal de foto's vanavond plaatsten :=
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Plaats reactie