Nieuw fjordje

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nina1993

Nieuw fjordje

Bericht door nina1993 » wo 04 okt 2006, 19:53

Nouja, bijna dan...

Een vriendin van mij zou een ijslander krijgen waar ze helemaal stapelgek op was. Door omstandigheden van de verkoper gaat dat echter nooit meer lukken. Dus ze vertelde vandaag dat ze toch maar voor iets anders moest gaan kijken.

Ik wist een aantal adresjes en toevallig zat er hier 1 in de buurt, in Goor. Mijn vriendin heeft die mensen gebeld en uiteindelijk is het zo snel gegaan dat we vanavond nog zijn wezen kijken. Zondag wordt er nog even gereden met een zadeltje e.d. maar als er daar geen enorme verrassingen bij komen dan heeft ze een eigen fjordenmonster!

Het leuke is dat Paula hier van FW vertelde dat ze een dochter van haar merrie heeft bezocht: laat dat nu net dezelfde eigenaar zijn!
in de eerste instantie gingen we ook voor Ynde, brusvein x manus, maar die was nog onbeleerd. Omdat mijn vriendin toch wel een bellerde wilde hebben zijn we naar de andere merrie gaan kijken. Silke. een MyrsteinxAstrix. Ontzettend leuke en vooral lieve merrie.

Het lijkt erop dat ik wat versterking krijg wat het aantal fjorden betreft in deze uithoek :D .
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Charret

Bericht door Charret » wo 04 okt 2006, 20:06

Leeeuuuk!!
Hebben jullie foto's gemaakt?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
nina1993

Bericht door nina1993 » do 05 okt 2006, 09:17

Ja, maar dat is helemaal niks geworden. Het was al behoorlijk donker, dus gewoon foto's gemaakt met de gedachte we zullen wel zien. Uiteindelijk is er maar 1 bij waarop je iets kunt zien en dan ook niet meer dan alleen de neus. Zondag gaat de camera weer mee.
Zhellie Orsta x Briggen
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » do 05 okt 2006, 10:44

:D Hey wat leuk voor haar!
Gefeliciteerd! *o/*
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Marijke_

Bericht door Marijke_ » do 05 okt 2006, 14:32

Wat leuk zeg, een maatje om het gele front te versterken! Ze wil vast nooit meer anders :D
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
DaphneT

Bericht door DaphneT » do 05 okt 2006, 16:19

Wat leuk zeg! Haha, die merrie heb ik dus ook gezien zondag! Leuk dier en erg braaf! Wel beetje dominant volgens mij. Staat een keer op de foto bij de dochter van Ynde onder PP. Hebben jullie Ynde ook nog gezien? (ik heet trouwens niet Paula, maar mijn fjordje :P)
nina1993

Bericht door nina1993 » vr 06 okt 2006, 07:19

DaphneT schreef:Wat leuk zeg! Haha, die merrie heb ik dus ook gezien zondag! Leuk dier en erg braaf! Wel beetje dominant volgens mij. Staat een keer op de foto bij de dochter van Ynde onder PP. Hebben jullie Ynde ook nog gezien? (ik heet trouwens niet Paula, maar mijn fjordje :P)
Ja ik heb de foto's al gezien. Nee Ynde heb ik niet gezien die staat helemaal apart dus heb ook geen idee waar. Dat veulen is echt een schatje. Ik weet dat je niet Paula heet, maar dacht dat dat je FW naam was en wist niet zeker of je je eigen naam hier zou willen lezen. Heb me blijkbaar vergist in je FW naam. :+
Zhellie Orsta x Briggen
anika

Bericht door anika » vr 06 okt 2006, 07:43

Spannend!!

En komt ze ook hier op FW? O:)
Murphy :+: Ysha
DaphneT

Bericht door DaphneT » vr 06 okt 2006, 07:49

nina1993 schreef:
DaphneT schreef:Wat leuk zeg! Haha, die merrie heb ik dus ook gezien zondag! Leuk dier en erg braaf! Wel beetje dominant volgens mij. Staat een keer op de foto bij de dochter van Ynde onder PP. Hebben jullie Ynde ook nog gezien? (ik heet trouwens niet Paula, maar mijn fjordje :P)
Ja ik heb de foto's al gezien. Nee Ynde heb ik niet gezien die staat helemaal apart dus heb ook geen idee waar. Dat veulen is echt een schatje. Ik weet dat je niet Paula heet, maar dacht dat dat je FW naam was en wist niet zeker of je je eigen naam hier zou willen lezen. Heb me blijkbaar vergist in je FW naam. :+
Haha, oh vandaar... :P Maakt niet uit. Maarre is het met Silke helemaal rond? Wanneer komt ze eigenlijk. Vind het wel jammer dat ze niet voor Ynde is gegaan natuurlijk, maar kan het wel begrijpen, helemaal onbeleerd...
nina1993

Bericht door nina1993 » vr 06 okt 2006, 09:12

Als ze het eens worden over de prijs en het rijden bevalt zondag dan gaat ze hopelijk zondag al mee.
Maar dat hangt een beetje af van het feit of we iemand met een trailerrijbewijs kunnen regelen die dag.
Zhellie Orsta x Briggen
Plaats reactie