minder mooi weer, maar fijne ritten.

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
pinokkio

minder mooi weer, maar fijne ritten.

Bericht door pinokkio » di 19 sep 2006, 14:12

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen met redelijk weer,(niet te heet,maar wel droog),hebben Pino en ik nog fijne ritten gemaakt.
Zaterdagavond ging ook Buddy onze bouvier mee,dat was voor het eerst.
Ik had niet verwacht dat dat kon, aangezien buddy zo vreselijk jaloers is op de paardjes.
Maar ik heb hem flink laten sjouwen,haha
Toen had hij geen tijd meer om te blaffen en rondjes om Pino heen te rennen.
Pino vond het wel best dat de hond mee ging,dat maakt hem niks uit.
Zondagavond maar een korte rit,toen vond ik het kouder, en wat dreigend.(leek slecht weer te komen).

Maandag een rit richting duitsland,waar we wat oefeningen deden in de akker,en toen weer via een andere weg naar huis.

En vandaag ging het even niet door,presies toen ik Pino en Paulientje wilde gaan halen uit de wei,begon het hier te regenen. Eerst dacht ik ach valt wel mee, maar nee, drijfnat was is. Dus vandaag even niet.

Maar morgenvroeg gaan we samen met Irene en shelby(tinker) een rondje om,daar verheug ik me al op.Maar deze week proberen we ook es om naar de bak te gaan van de manege,Dat kan Pino best aan,alles via de berm,moet lukken.

Vanmorgen toen ik Pino in de wei zette,was hij zo vrolijk,ik kreeg een showtje.
Als hij zo gelopen heeft op keuringen, dan snap ik het helemaal!!!
De draf, met een verheven hals,en een actie in de benen waar je van gaat kwijlen. :~ Ik werd helemaal verliefd,jeeeee
En gillen naar alle buurpaarden daar.Ik heb maar snel paulientje opgehaald,toen was hij weer kalm.
Toby, mijn twee jarige shetje was dus alleen thuis vanmorgen,maar die vind dat minder erg.
Die heb ik lekker persoonlijke aandacht gegeven, lekker geborsteld,en de manen uitgeplozen,hoefjes gedaan,(daar had hij de laatste tijd een beetje moeite mee,wilde geen voetjes meer geven).

Nu schijnt de zon :+ zul je altijd zien, maar nu zit ik even!!
Ik heb er vanmiddag maar een poetsdag van gemaakt,moet af en toe ook even he.Ik ben meer in de tuin te vinden de laatste tijd, maar moet niet mijn huis vergeten . :D
Nou dat was het weer, doeggie, karin en Pinooootje.

:+ :+ :+ :+
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
yvette

Bericht door yvette » di 19 sep 2006, 14:19

Nou, jullie vermaken je prima, zo te lezen.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
pinokkio

Bericht door pinokkio » di 19 sep 2006, 15:31

ja mijn verhalen worden snel saai om te lezen nu, telkens hetzelfde,soms denk ik ik schrijf wel een samenvatting van een week. haha
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 19 sep 2006, 15:53

heerlijk dat je zo geniet van Pino en voor Pino ook super dat ie bij zijn goed huis terecht is gekomen :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie