Dus vandaar: laat ik jullie weer eens op de hoogte stellen.

Sjors en zijn nieuwe onderkomen: Nog steeds geweldig, staart compleet afgeschuurd, maar daarentegen zitten zijn manen er nog aan, en is hijhappy in de wei. Wat aan zijn omvang te merken is. Ik had daarom maar op het memobord in de pensiongang geschreven dat ze Sjors op dieet moesten doen

Verder is hij tegenwoordig leerpony voor Nikki. Dochter van 1 van de instructrices/eigenaren manege. Sjors zet geen stap verkeerd, loopt lekker stabiel en zij kan heerlijk aan haar zit werken. Ze is 7 meen ik, en haar moeder helpt er altijd. Want hoe aardig ze ook is, ik blijf geen goede combi met kinderen die iets moeten leren. En zij wonen toch met zijn allen op de manege, dus als ik een dag niet kan

De manier waarop laat, vooral met mij, nog wat te wensen over, maar ach het loopt, ik zit en we springen zelfs weer tegenwoordig

Zaterdag gaan we voor t eerst sinds heel lang weer een wedstrijd. Precies een jaar nadat ik geopereerd ben. Sinds die periode, iets ervoor, heb ik nooit meer lekker kunnen zitten op een paard. En heb ik weinig gereden. Maar ik heb er wel weer zin in zo'n wedstrijdje, we zien wel hoe het loopt.

En school, haha, dat is gewoon heel gezellig