Wezen kijken bij Willy
Ja, toen hij schok draafde hij een paar passen [rechtuit] en daar deed hij het ook.superfjordojan schreef:ja das behoorlijk kreupel gewoon ff lekker verder kijken wel een leuk fjordje om zo te zien!
hebben jullie hem toevallig ook nog op het harde laten draven?
Ik heb haar verteld over Karin hier op FW en ze zei ook meteen dat doen we niet. Dus onze zoektocht gaat gestaag verder.
Maroes is inmiddels verkocht, Viv

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- nancy imka
- joske_vuran
- Contacteer:
Nou,ik denk dat jullie inmiddels wel weten hoe iedereen in het algemeen erover denkt.
Ik zou het dus (uiteraard) ook niet doen,zeker na het verhaaltje van Pinokkio,hij heeft het dus al veel langer!
Heel veel suc6 met je zoektocht er lopen heel wat mooie (gezonde) fjorden rond!
Niet over 1 nacht ijs gaan,hoor!
Ik zou het dus (uiteraard) ook niet doen,zeker na het verhaaltje van Pinokkio,hij heeft het dus al veel langer!
Heel veel suc6 met je zoektocht er lopen heel wat mooie (gezonde) fjorden rond!
Niet over 1 nacht ijs gaan,hoor!
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
In eerste instantie zou ik zeggen, ga met Yvette mee, maar gezien Karin's reactie en het filmpje, zou ik zeggen, op naar de volgende! Dit is geen stijvigheid.
Stond Nando ook niet nog te koop? PB Marieke er anders even over. Hij stond te koop omdat hij 'wild' was, het is nu eenmaal een paard wat op weinig brok al veel kan
en nu kreeg hij flink wat...
Stond Nando ook niet nog te koop? PB Marieke er anders even over. Hij stond te koop omdat hij 'wild' was, het is nu eenmaal een paard wat op weinig brok al veel kan

De mensen waar Nando nu staat hadden geloof ik inderdaad niet zo'n klik met hem. Ze kennen Rosco en wilden Ros ook heel graag kopen. Ik heb eventueel wel een emailadres van deze mensen....
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
http://www.youtube.com/watch?v=FjUgbUS2eQApinokkio schreef:ik zal er wel overheen kijken, maar waar staat dat filmpje nou?? hihi

12 toch? Haha,nah goed. Zij wil graag een jongere. Ik zou hem graag een keer willen rijden. Kijken of er een klik was en dan proberen maar, leeftijd stoor ik me totaal niet aan. Maar goed, ieder zijn mening 
Dat is het filmpje inderdaad. Wist niet hoe ik het als een link moest laten zien

Dat is het filmpje inderdaad. Wist niet hoe ik het als een link moest laten zien

Liefde is..Alies Dragan Jouke