Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Tanja
Bericht
door Tanja » wo 30 aug 2006, 11:06
Ze staat al 5 km bij de kust vandaan in open land.
Ik zal haar niet verkopen ten eerst omdat ik erg gek met haar bent
en omdat ik bang bent dat ze haar niet goed zullen verzorgen.
Ik zal het ook niemand aan raden om z'on paard te kopen.
Maar er staan genoeg op marktplaats ,helaas.
Ik trek me ook niets van aan,ik verzorg haar en niemand anders heeft er werk aan.
Ik heb haar pyjama zojuist weer aan gedaan.

-
Marijke_
Bericht
door Marijke_ » wo 30 aug 2006, 11:28
En zo is het maar net hahaha!! Ik heb gisteren Ros zijn nieuwe pyjama binnen gehad, de boett zit echt nog aan draadjes aan elkaar...reparatie over reparatie en dan nog eens een reparatie

. Ik ga nu voor het eerst de pagony eczeemdeken proberen, die van Pfiff had hij na 2 weken dragen helemaal kapot, voelt een beetje als hetzelfde materiaal als de Boett en daar heeft hij ruim 3 jaar mee gedaan dus ik hoop voor deze hetzelfde...
Heb jij dat nou ook dat de dekens niet kapot gaan van schuren maar van het blijven hangen aan dingen? Ik heb steeds van de prachtige winkelhaken....
Morgan!!

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
Tanja
Bericht
door Tanja » wo 30 aug 2006, 13:46
Marijke&Rosco schreef:En zo is het maar net hahaha!! Ik heb gisteren Ros zijn nieuwe pyjama binnen gehad, de boett zit echt nog aan draadjes aan elkaar...reparatie over reparatie en dan nog eens een reparatie

. Ik ga nu voor het eerst de pagony eczeemdeken proberen, die van Pfiff had hij na 2 weken dragen helemaal kapot, voelt een beetje als hetzelfde materiaal als de Boett en daar heeft hij ruim 3 jaar mee gedaan dus ik hoop voor deze hetzelfde...
Heb jij dat nou ook dat de dekens niet kapot gaan van schuren maar van het blijven hangen aan dingen? Ik heb steeds van de prachtige winkelhaken....
Ik ben blij dat ze met z'n tweeen in het land staan en daar alleen schrikdraad is.
Maar als ze in een kudde had gestaan had het denk ik een ander verhaal geweest.
Alleen aan de waterbak kan ze haar gezicht schuren.
Ik heb wel eens gaatjes,maar niet vaak,ik mag niet mopperen denk ik.

Ik heb de pagony deken ook ,en die bevalt prima.
Mijn moeder heeft vorig een hele lap aan de binnenkant gemaakt (van hetzelfde soort materiaal stof) want
door het rollen af en toe wordt de stof wat dunner.