Slik dat ging wel heel snel allemaal

Ze stond al een tijdje te koop en er waren ook al een aantal mensen wezen kijken, maar het was het altijd nèt niet.
Ze is nu naar een gezinnetje gegaan met een meisje van 10 en een ukkie van 3 maanden. De moeder van het gezin gaat met Nanchica aan de slag. En het fijne is dat het maar een half uurtje met de auto bij ons vandaan is en dat ik altijd mag komen kijken/rijden.

't leek mij een heel fijn plekje waar ze naar toe is gegaan. Ze zijn volgens mij echt super voor hun paarden.
Gister kreeg ik al een telefoontje van haar. Ze vroeg me nog wat dingetjes over hoe ik haar altijd reed, hoe ze op bepaalde situaties reageert etc. We hebben wel een half uur aan de telefoon gehangen

Nanchica was volgens haar nog helemaal niet onwennig en had al een nieuw vriendje gemaakt. Een jonge arobo-quarterruin.
Echt super om te horen. Ze gaat nan ook op ijzers zetten en een nieuw zadel kopen. Van de 5 zadels die ze al heeft paste er geeneen op haar

Ik ben zo blij dat ze naar een baasje is gegaan die weer lekker met haar aan de slag gaat! Ze vindt het nl super om te werken en lekker buitenritjes te maken.
Ik zal haar wel een beetje gaan missen hoor, ik ken haar al vanaf dat ze een paar maandjes was en heb haar ook zelf ingereden. 't was altijd een heerlijk makkelijk paardje om te rijden. Maar de laatste tijd had ik er gewoon niet genoeg tijd meer voor. En straks zal ze elke dag lekker worden gereden.
Over 3 weekjes ga ik even een kijkje nemen hoe het met haar gaat en hoeveel spekjes ze al kwijt is