Zanouk werd er helemaal en beetje onrustig van, terwijl ze zich normaal gesproken niet zo erg druk maakt om een zadel op d'r rug werd ze nu wat loperig en draaierig en toen ik erop zat ging ze hier vrolijk mee door terwijl ze normaal bijna 'versteend' stil staat (wel onstpannen op zich maar ze loopt gewoon niet).
Maar goed, we hebben twee zadels gepast, een kentaur vzh met nadruk op dressuur en een kieffer vzh. Allebei tweedehands.
De kieffer leek op het eerste gezicht wat te smal waardoor achterkant en voorkant bijna aan elkaar gelijk waren.
Daarna de kentaur gepast, was wat breder en leek op het eerste gezicht wat beter te zitten.
Aangesingeld bleken beide zadels eigenlijk goed te liggen, met als enige minpuntje bij allebei dat Zanouk nog wat spekjes op d'r rug/boven d'r schouder heeft zitten die er eerst afgetraind moeten worden.
Toen heb ik er nog even opgezeten eerst op de kieffer, die zat lekker! Toen de kentaur maar daar had ik het gevoel dat ik er nogal bovenop zat.
Dus nog een keer de kieffer geprobeerd en die is het ook geworden

Nu nog een paar weekjes longeren en dan komt m'n instructrice weer terug, en dan gaat ze toch echt zachtjes aan aan het werk

Oh ja hij zou ook een andere deken meenemen (maatje groter) maar die was ie vergeten

nog een keer de bucas gepast die we al hadden in 175 maar die voor te strak zat, en toen kwam hij met de optie van een borststuk van bucas wat ze hebben ontwikkeld omdat ze hier meer klachten over kregen.
En dat stukje gaat Anneke vanmiddag ophalen en krijg ik gratis (waarschijnlijk had hij al genoeg winst uit het zadel

Ik ben blij