Alies in Beesd
Jawel! Ze is nog wel geweest
Zij kreeg een 2e premie met 32 pnt. Ze werd gelijk opgenomen in het stamboek dus Bon zei wel dat ze te mager was en dacht aan bloedarmoede. Hij zij ook dat hij begreep dat sommige paarden ontzettend veel last kunnen hebben van wisselen en dat ze waarschijnlijk volgend jaar er beter uit zou zien. Tevens zei hij dat ze voor de rest er wel goed uit zag..

Liefde is..Alies Dragan Jouke
-
charret
kun je geen foto's van Alies (van de keuring) hier op zetten? Dan kunnen we haar eem bewonderen!! Helaas hebben we geen foto gemaakt van Alies en Winnie samen op de keuring dat zou wel heel leuk zijn geweest
. Dat is wel jammer
gr brenda
kun je geen foto's van Alies (van de keuring) hier op zetten? Dan kunnen we haar eem bewonderen!! Helaas hebben we geen foto gemaakt van Alies en Winnie samen op de keuring dat zou wel heel leuk zijn geweest

gr brenda
Code: Selecteer alles
Edit evy: even wat smiles verwijderd
-
We zijn wel geweest, het gaat hier om het paardje van mijn moeder. En dhr van Bon zei dat ze aan het wisselen is/was en dat ze daardoor wat aan de magere kant was/is. Ze krijgt een vitamineshot ze gaat op de poeder en dan komt het allemaal goed. En wat maakt het uit dat ze niet in de prijzen is gevallen we gingen voor de fun en we zijn allemaal wat wijzer geworden hierdoor wij houden heel veel van dat paardje ze is super lief en we gaan ervoor zorgen dat ze beter word! Het ene paardje is er vatbaar voor (wisselen) en de ander niet veronica (volle zus van Winnie) had nergens last van.Jawel! Ze is nog wel geweest Zij kreeg een 2e premie met 32 pnt. Ze werd gelijk opgenomen in het stamboek dus Bon zei wel dat ze te mager was en dacht aan bloedarmoede. Hij zij ook dat hij begreep dat sommige paarden ontzettend veel last kunnen hebben van wisselen en dat ze waarschijnlijk volgend jaar er beter uit zou zien. Tevens zei hij dat ze voor de rest er wel goed uit zag..
Ze is ook al een stuk vrolijker nu Nappie weer naast haar staat 
Er staan foto's van Alies op pic's plaza, Bren.
Mijn Fjorden beest in Beesd is de titel
Inderdaad jammer dat we geen foto's samen hebben gemaakt. Stom eigenlijk. Ik had de camera, maar niet de rust om eraan te denken!

Er staan foto's van Alies op pic's plaza, Bren.
Mijn Fjorden beest in Beesd is de titel

Inderdaad jammer dat we geen foto's samen hebben gemaakt. Stom eigenlijk. Ik had de camera, maar niet de rust om eraan te denken!
-
He charret
Volgende keer beter dan maken we een heleboel foto's.
Weet je wat ik net zit te bedenken. Hoelang staat nappie al niet meer naast haar? Aangezien Win nogal een knuffie is. Misschien voelde ze zich erg alleen. Win is niet graag alleen. Maar goed we zien hoe de poeder gaat werken van de homeopaat. Ben benieuwd.

Volgende keer beter dan maken we een heleboel foto's.

Weet je wat ik net zit te bedenken. Hoelang staat nappie al niet meer naast haar? Aangezien Win nogal een knuffie is. Misschien voelde ze zich erg alleen. Win is niet graag alleen. Maar goed we zien hoe de poeder gaat werken van de homeopaat. Ben benieuwd.

o nu weet ik welke merrie van je stalgenootje is volgens mij
Was dat die merrie met een beetje heel smalle hals ook? nog wat slapjes allemaal zeg maar? Ja dat kan inderdaad best nog heel goed komen als die wat diker wordt en wat meer spiertjes krijgt straks 
ik ga straks deel 2 maar eens online gooine van beesd. phoe hee heb echt teveel foto's

ik ga straks deel 2 maar eens online gooine van beesd. phoe hee heb echt teveel foto's

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Dat kan wel kloppenlientje schreef:o nu weet ik welke merrie van je stalgenootje is volgens mijWas dat die merrie met een beetje heel smalle hals ook? nog wat slapjes allemaal zeg maar? Ja dat kan inderdaad best nog heel goed komen als die wat diker wordt en wat meer spiertjes krijgt straks

Ze had een wit voorbrenghoofdstel.
Ik kan haast niet wachten op de volgende lading foto's!