Mijn verslagje van wijk(lees k*tdag)
Re: Mijn verslagje van wijk(lees k*tdag)
DAn zijn we het helaas niet eens, en Maureen hoorde ik dat tegen die grijze meneer zeggen. Ze zei die mag wel wat aankomen zeg.Viv schreef:Nou dit ben ik absoluut niet met je eens, de rest zag er prima uit, zeker niet te vet. Het grote verschil was dat zij met plezier in de ring liepen en jij duidelijk niet (kop op onweer en Ul sjokte er maar wat rond).ulljon schreef:Vervolgens laatste bij de sterruinen, hij was te mager(Sorry maar in mijn ogen was de rest gewoon te vet
)
.
Ondanks mn aanwijzingen om hem maar wat actiever te laten zijn kwam er weinig tot niks uit in vergelijking met de rest en imo deed je ook niet echt moeite om er nog wat uit te krijgen.
Ik was het vandaag zeer eens met de jury (op 1 rubriek na waar een zwaar onopgevoed kutkreng 1e werd geplaatst, maargoed er zal wel iets goed geweest zijn aan het knol), maar verder......
Tsja tis sneu, zeker na zo'n dressuurproef, jammer dat het je keuring heeft beinvloed want hij had hoger geplaatst kunnen zijn. Volgend jaar
beter.....
PS: hoe weet je dat hij temager was? Sterren krijgen geen punten of protocollen.

Maar goed, ik weet dat hij er op het moment gewoon goed uitziet. Ik houd het voorlopig weer even bij de KNHS.
Ulljon M1 + 13 -> M2 startgerechtigd
Vervelend joh! Ik heb nog steeds een trauma van Pisa met de zadelproef. Ik zou mijn paard continu in de weg zitten....
Er was niets van opbouwende kritiek bij. Het wordt de hoogste tijd om dat fossiel eens aan de kant te zetten.
En wat de keuring betreft, een sterrubriek is nou eenmaal heel zwaar, dus het kan gebeuren dat je eens achteraan staat met een kwalitatief goed paard. Anders was die nooit ster geworden. Leuk is anders, maar er hing voor hem niet veel van af.
Balen dat je een rotdag hebt gehad.

En wat de keuring betreft, een sterrubriek is nou eenmaal heel zwaar, dus het kan gebeuren dat je eens achteraan staat met een kwalitatief goed paard. Anders was die nooit ster geworden. Leuk is anders, maar er hing voor hem niet veel van af.
Balen dat je een rotdag hebt gehad.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Hoi Martina,
Een 0 is een heel drastisch niet-cijfer, dat ben ik met je eens en dit is ook met Dhr. Pisa besproken. Bovendien moest je tijdens het van hand veranderen hals strekken, dus ook het hand veranderen zou beoordeeld moeten worden. Maar Dhr. Pisa is inderdaad een man van uitersten, goed is meteen een heel hoog cijfer en niet-goed een heel lage.
Overigens vielen er allemaal hele hoge punten tijdens de FjordSport, zelfs jij was ondanks je 0 geslaagd...
Een 0 is een heel drastisch niet-cijfer, dat ben ik met je eens en dit is ook met Dhr. Pisa besproken. Bovendien moest je tijdens het van hand veranderen hals strekken, dus ook het hand veranderen zou beoordeeld moeten worden. Maar Dhr. Pisa is inderdaad een man van uitersten, goed is meteen een heel hoog cijfer en niet-goed een heel lage.
Overigens vielen er allemaal hele hoge punten tijdens de FjordSport, zelfs jij was ondanks je 0 geslaagd...
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Van dhr. Pisa heb ik al aan je uitgelegt, en voor discussie is er dan weinig ruimte. Gelukkig was je ondanks je 0 en 2 toch geslaagd! Lekker laten varen, in de wedstrijden zul je misshcien ook een keer een resultaat krijgen wat onterrecht zou kunnen zijn...
Nou ik vond zowel Tjico (van Charot hier op FW) als Tycho nou niet echt te vet. Wel waren ze mooi gevuld. Maar goed, daar heeft een ieder zijn mening over. Ik heb niet alles gezien, maar volgens mij gingen ze wel met wat meer expressie door de baan...ulljon schreef:(Sorry maar in mijn ogen was de rest gewoon te vet)
Ja ben blij dat ik iig L1 diploma heb, maar hij was ook klaar voor L2. Ik moet eerlijk zeggen dat ik misschien beter eerst had kunnen keuren en daarna rijden, want het superwakkere is er dan wel af in de ring. Dat was bij de ruinenkampioen iig niet het gevalJanine schreef:Van dhr. Pisa heb ik al aan je uitgelegt, en voor discussie is er dan weinig ruimte. Gelukkig was je ondanks je 0 en 2 toch geslaagd! Lekker laten varen, in de wedstrijden zul je misshcien ook een keer een resultaat krijgen wat onterrecht zou kunnen zijn...Nou ik vond zowel Tjico (van Charot hier op FW) als Tycho nou niet echt te vet. Wel waren ze mooi gevuld. Maar goed, daar heeft een ieder zijn mening over. Ik heb niet alles gezien, maar volgens mij gingen ze wel met wat meer expressie door de baan...ulljon schreef:(Sorry maar in mijn ogen was de rest gewoon te vet)

Ulljon M1 + 13 -> M2 startgerechtigd
Niet alle hangbuiken zijn vet. Ik weet niet hoe die paarden er verder uitzagen, maar ik voer Marga op het moment dik bij,Suzanna schreef:Bij mij in de ring waren ze ook 1 voor 1 gruwelijk vet. Allemaal een hangbuik. Sorry maar Ofke was de enige slanke!!
Dat telt toch mee voor algemene indruk? Als ik een mega vette fjord zie krijgt die van mij daar geen hoog cijfer voor
terwijl die wel een hangbuik heeft (wat wil je na je 5e veulen) Ze heeft haast geen vet op haar ribben, dus afvallen zou geen
zin hebben

Ereplaatsje voor

Wacht maar tot je haar buik van achteren zietulljon schreef:Ja bij drachtige merries vind ik het ook niet storend. En Eef Ydel is zeker niet dik, en Marga vond ik er ook prima uitzien op de laatste foto's

Achjah, het zou een ander verhaal zijn als ze nog nooit veulens had gehad en dan zo'n buik zou hebben

Ereplaatsje voor

- Thessa Keizer