Hmpfs, heb je een manege met 4 verschillende soorten bak

Ze gingen oefenen voor het ruiterbewijs, dat wist ik ook wel, alleen dacht ik dat ze in de springwei gingen rijden. Dat gingen ze ook wel, maar eerst in de gewone bak wat oefeningen doen. Ik Sjors geparkeerd en ben er al bovenop zittend gaan kijken.
Die vond het natuurlijk wel best. Beetje neuzen bij mijn instructrices, t een en ander omgooien ( had je cola? Nu niet meer

Al met al 20 minuutjes staan kijken naar de groep, toen er een andere pensiongast besloot een rondje buiten te rijden. En aangezien ik maar 1 heel kort rondje ken, en de weg daar nog helemaal niet weet. Zou ze het mij wel even laten zien

Dus Walter de fries en Sjors de fjord gingen samen op standje "wij zijn cool en zijn voor niets bang" opweg.

En je kunt er dus heel leuk slingeren, langs allemaal boerderijtjes, weides en er is zelf een waterplas die ook door paarden gebruikt mag worden. Sjors zwemt wel, dus dat is helemaal gaaf. Het stikt er van de ijslanders. Je kunt niet voluit galopperen oid, maar je komt daarintegen bijna geen verkeer tegen. Zo zijn we toch wel 3 kwartier buiten geweest. En weet ik weer een beetje meer waar Sjors woont.
En dan nu de hamvraag; ligt het zadel goed .....
Ik heb geen idee

Een zadel verschuift alleen niet van een beetje kijken en stappen, dus of het helemaal goed ligt weet ik ook niet