Zadel testen

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
saskia
Moderator

Zadel testen

Bericht door saskia » do 17 aug 2006, 14:33

Vandaag was ik bij Sjors om mijn zadel uit te testen. Hij is aangepast zodat hij niet meer zo naar voren zou schuiven. Ik was net goed en wel ingestapt toen er 10 pony's richting de bak kwamen waar ik ook in was.

Hmpfs, heb je een manege met 4 verschillende soorten bak O:)

Ze gingen oefenen voor het ruiterbewijs, dat wist ik ook wel, alleen dacht ik dat ze in de springwei gingen rijden. Dat gingen ze ook wel, maar eerst in de gewone bak wat oefeningen doen. Ik Sjors geparkeerd en ben er al bovenop zittend gaan kijken.

Die vond het natuurlijk wel best. Beetje neuzen bij mijn instructrices, t een en ander omgooien ( had je cola? Nu niet meer }> ) En met zijn voeten in omgekeerde pionnen staan, en andere laten schrikken ( kijk uit !!! hij staat er in :D Ik: Sjors ga eens een stukkie opzij...et voila hoef eruit )

Al met al 20 minuutjes staan kijken naar de groep, toen er een andere pensiongast besloot een rondje buiten te rijden. En aangezien ik maar 1 heel kort rondje ken, en de weg daar nog helemaal niet weet. Zou ze het mij wel even laten zien :)*

Dus Walter de fries en Sjors de fjord gingen samen op standje "wij zijn cool en zijn voor niets bang" opweg. 8-)

En je kunt er dus heel leuk slingeren, langs allemaal boerderijtjes, weides en er is zelf een waterplas die ook door paarden gebruikt mag worden. Sjors zwemt wel, dus dat is helemaal gaaf. Het stikt er van de ijslanders. Je kunt niet voluit galopperen oid, maar je komt daarintegen bijna geen verkeer tegen. Zo zijn we toch wel 3 kwartier buiten geweest. En weet ik weer een beetje meer waar Sjors woont.

En dan nu de hamvraag; ligt het zadel goed .....
Ik heb geen idee :D
Een zadel verschuift alleen niet van een beetje kijken en stappen, dus of het helemaal goed ligt weet ik ook niet O:) Morgen een nieuwe kans.
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
:L SJORSJE :L
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » do 17 aug 2006, 15:55

Zo te horen heb jij je wel vermaakt ;)
Lekker is dat hé buitenrijden!

Enne trouwens, komt er geen zadelmaker controleren naar het zadel??? Hij weet dan toch ook niet of het goed ligt op Sjors zijn rug..

Maar hoe rijdt je nieuwe rijbroek dan?? Want daar lees ik niets over :+
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » do 17 aug 2006, 16:44

Zie je wel dat je naar de goede stal bent gegaan :D
Je kan straks nog zwemmen ook!
Maar leuk dat het zo lekker ging vandaag dan!
roos

Bericht door roos » do 17 aug 2006, 16:55

Weer een heerlijk Sas en Sjors ritje ;)
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » za 19 aug 2006, 07:02

Lekker ontspannen ritje heb je dus gemaakt.
Wodan en ik M1+10
Ingele

Bericht door Ingele » za 19 aug 2006, 08:55

je had net een nieuw zadel toch?

nou ja je hebt iig fijn gereden met sjorsje :D
Plaats reactie