Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Amber_
Bericht
door Amber_ » vr 11 aug 2006, 07:56
skreia schreef:Amber_ schreef:
Nee Klopt,.. Ik heb daar geholpen met inrijden vroeger van kleine pony's. Die dan daarna vaak gelijk voor de handel waren zodra ze goed rijklaar waren.

Ze moesten vaak lopen,
Tuurlijk Meis ! Ik kom er vaak langs, dus ik zal vaak gaan kijken ! Ik kan mischien wel wat regelen dat ik met hem mag wandelen of iets

. En ik zal mezelf aanbieden met het inrijden zoals vroeger, hopelijk laten ze hem dan nog tijdje staan. Wanneer gaat hij erheen ?
Waarschijnlijk binnen 2 weken al
Ik hoop dat het je lukt dat jij hem mag inrijden dan heb ik al een wat beter gevoel
Als ik zo die verhalen lees hoe ze met jonge pony's omgaan dan wordt ik daar niet echt vrolijk van

Ik zal maandag is vragen aan mijn Instructrice !

Ik zou het in igg in de gaten houden voor je.
Marijke&Rosco schreef:Ik heb twee jaar gewerkt daar, en je werd daar destijds uberhaupt niet blij van de manier waarop ze paarden beleren. Durf niet te zeggen hoe het nu gaat maar ik heb gezien dat ze met de varkensprikker de paarden bewerkten om ze aan het lopen te krijgen. Ik moet zeggen dat dit de kant van het hengstenstation was. Bij de manegepony's gingen we toen heeeel anders te werk.
Hengstenstation ... Ja,

Ik heb zelf met instructrice van Nieuwe Heuvel manegepony's ingereden. Dat ging dan niet zo, maar wel gewoon lopen ! En anders toch echt een flinke lel, en daarna zoveel mogelijk rijden om hem mak te krijgen voor de lessen.
Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
-
Julie
-
Contacteer:
Bericht
door Julie » vr 11 aug 2006, 13:31
Wat een vervelende situatie, maar wie weet word er op de manege wel veel goeds met hem gedaan en zal hij zich daar vast kunnen vermaken. Hij ziet er wel leuk uit!
! *Live for the moment* ! B + 10!