Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Wodan
- Moderator
Bericht
door Wodan » zo 06 aug 2006, 10:36
Maandag kreeg ik een telefoontje wat ik wel niet met Wodan had gedaan zaterdag. Uhh nou we hebben het wijken geoefend. Hij bleek behoorlijk stijf te zijn geweest na mijn 3/4 uur rijden. Hij wordt wel 3-4 keer p/w gereden, maar niet zoals ik hem altijd rijdt dus hij had er blijkbaar meer moeite mee dan ik dacht.
Vanmorgen ging ik voor de hitte maar eens kijken hoe hij er nu aan toe was. Eerst lekker lang in gestapt daarna beide kanten los gewerkt in galop en toen wat gedraaft en daarna paar keer wezen wijken. Hij was heerlijk los. Heb heerlijk gereden en morgenochtend hebben we les. Hopelijk voelt hij zich dan nog zo goed als vandaag.
Voelde me best schuldig dat hij 2 dagen goed stijf is geweest.
Reed rustig op Wodan toen de mensen van de afkickkliniek naar me bleven schreeuwen, verstond er niks van. Ik vragen wat er was, bleek een schaap verder op in het land op zijn rug te liggen. Ik er heen en hem overeind gelopen. Beessie liep zo weer vrolijk het land in.

Wodan en ik M1+10
-
njarco
-
Contacteer:
Bericht
door njarco » zo 06 aug 2006, 14:02
Dat hij er spierpijn van heeft is niet zo raar als ie nooit zo gereden word. Maar spierpijn is niet zo erg hoor. Gewoon net wat jij zegt lekker loswerken. En dan komt het weer helemaal goed.
NJARCO Z1 dressuur.
Zooooooooooo trots op mn ventje.
Zep s mijn nieuwe topper in spe.
FJORD thats what makes the difference
-
Anna
Bericht
door Anna » zo 06 aug 2006, 18:21
Zo jullie zijn weer lekker bezig
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren