'Pino"s eerste nachtje in emmercompascuum
'Pino"s eerste nachtje in emmercompascuum
Goedenmorgen allemaal, Pinos"s eerste nachtje bij ons achter het huis is erg rustig verlopen. Ik ben om half 3 (ik moest naar de WC), effe gaan kijken, toen stond hij achter in de paddock te soezen,hoofdje wat lager.Toen de wekker gezet op half 6,en toen lag hij heel relaxed midden in de paddock ,de neus steunend op de grond.Hij keek meteen op toen ik zijn naam fluisterde, maar stond niet op. Ik voorzichtig naar hem toe, en op de knieen bij hem gezeten. De shetjes lagen aan de andere kant van de draad ook op de knieen, dus ze vormen al een "kudde".Ik heb drie keer in mijn arm geknepen,of ik niet droomde,au!! niet dus,maar ooo wat een geluksgevoel!!!.Toen ik opstond en naar de stal liep en om een stukje wortel voor alle drie te pakken, kwam Pino me achterna.Ik dacht weet je wat, ik neem hem even mee naar het gras voor het huis,dus halster om,en klik klak,(jammer voor de buren maar Pino gaat nu voor).
Nou dat gras smaakte hem wel hoor, maar hij vond het rondkijken in de straat ook wel interessant.Het was ook nog doodstil natuurlijk,alleen een stuk op 7 hanen deden hun best boven elkaar uit te komen.Ik heb hem 15 minuten later weer terug gezet,en wat hooi gegeven,en ben lekker mijn bed weer ingedoken,nog 2 uurtjes geslapen.Ongeveer half negen opgestaan,en RIJBROEK aan,jaja want vandaag gaan we de weg op.
Het normale ritueel van dieren verzorgen gedaan, en hier hing wat mist,dus dat wil zeggen vanmiddag zon!!!Bojana kwam net ook naar beneden,en ze wil nu graag de fotos zien die claudia op de andere pagina heeft gezet, dus dat gaan we even doen, tot laterrrrrr groetjes Karin,en de rest.
Nou dat gras smaakte hem wel hoor, maar hij vond het rondkijken in de straat ook wel interessant.Het was ook nog doodstil natuurlijk,alleen een stuk op 7 hanen deden hun best boven elkaar uit te komen.Ik heb hem 15 minuten later weer terug gezet,en wat hooi gegeven,en ben lekker mijn bed weer ingedoken,nog 2 uurtjes geslapen.Ongeveer half negen opgestaan,en RIJBROEK aan,jaja want vandaag gaan we de weg op.
Het normale ritueel van dieren verzorgen gedaan, en hier hing wat mist,dus dat wil zeggen vanmiddag zon!!!Bojana kwam net ook naar beneden,en ze wil nu graag de fotos zien die claudia op de andere pagina heeft gezet, dus dat gaan we even doen, tot laterrrrrr groetjes Karin,en de rest.
Het heeft af en toe ook een andere zijde hoor, als manlief om 4.15 eruit gaat ivm ochtenddienst en m'n boys of Belle EROP STAAN (of was het SLAAN?)DeeDee schreef:Dat is dan zo lekker van een paard aan huis kun je lekker af en toe gaan neuzen

Gelukkig is dat "probleem" opgelost sinds Belle weg is (en de boys buiten staan)

Wel een heel lief verhaal hoor, brave Pino!
Inderdaad, zoals Viv zegt, het geluk straalt eraf, echt heel erg leuk 

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'

Dus vanmiddag rijden? Veel plezier!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!