kort geslapen,wachten op pino !!
Hallo bedankt voor al jullie reacties,Nou pino staat bij de shetjes(wel een draadje ertussen nog hoor), maar ze zijn net zo rustig,echt super!!Hij vind het grappig dat hij de stal in en uit kan lopen,dus hij haalt het hooi op, en gaat dan gezellig bij de shetjes staan om het op te peuzelen,echt heel lief.Claudia heeft ook hele mooie fotos genomen van Pino met mijn dochter Bojana,die met Pino staat te knuffelen,die komen misschien vanavond al op de site,dus hou het maar in de gaten.Ik voel me erg gelukkig, en telkens als ik achter het huis kom,kijken zijn donkere ogen me aan,zo van, O hoi ben je er weer?? Ik kreeg al wat visite uit de buurt, mensen die nieuwschierig zijn, en mijn vriendinnen kwamen Pino bewonderen.Ik kreeg al een "pino"blauw sjabrak. (baby blauw),echt mooi.
Paulientje en Toby,speelden al weer zoals ze normaal ook doen,en Pino stond erbij en keek ernaar,hij vond het wel best.Ik hoop dat het goed gaat met Claudia,ze hield zich vrij goed,en zoals ze zegt, het is goed zo!!
Even als reactie op de vragen rond Riskja, dat klopt, ze heeft een veulen gehad dat vickja heet, die liep er nog bij toen ik haar kocht,in oostwold.Nou ik ga weer even om de hoek kijken hoor,doeeg ik schrijf straks verder. Een trotse Karin.
Paulientje en Toby,speelden al weer zoals ze normaal ook doen,en Pino stond erbij en keek ernaar,hij vond het wel best.Ik hoop dat het goed gaat met Claudia,ze hield zich vrij goed,en zoals ze zegt, het is goed zo!!
Even als reactie op de vragen rond Riskja, dat klopt, ze heeft een veulen gehad dat vickja heet, die liep er nog bij toen ik haar kocht,in oostwold.Nou ik ga weer even om de hoek kijken hoor,doeeg ik schrijf straks verder. Een trotse Karin.
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
haha dat zal wel ja, ikke in de regen, maar onze stal heeft een mooi afdak hoor, en in de bijstal, zoals ik mijn gedeelte noem, kan ik lekker een stoel pakken,en vlakbij pino een bakkie koffie drinken. En ik klets wat af tegen hem hoor, hij moet ook wennen aan mijn stem nu.
Het ging vanmiddag zo soepeltjes,toen pino erbij kwam,Claudia bracht hem de paddock in, (ik filmde alles),en toen zag Pino de shetjes,oortjes naar voren,zo van,O hallo, gezelschap dus, gezellig!
En eigenlijk zijn ze nog steeds naar elkaar aan het kijken, af en toe effe neuzen,maar geen gekat,echt geweldig. Nu ga ik even wat eten,want ik heb nu WEL honger, hihi doeggie
Het ging vanmiddag zo soepeltjes,toen pino erbij kwam,Claudia bracht hem de paddock in, (ik filmde alles),en toen zag Pino de shetjes,oortjes naar voren,zo van,O hallo, gezelschap dus, gezellig!
En eigenlijk zijn ze nog steeds naar elkaar aan het kijken, af en toe effe neuzen,maar geen gekat,echt geweldig. Nu ga ik even wat eten,want ik heb nu WEL honger, hihi doeggie
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Ik zit werkelijk met tranen in mijn ogen dit te lezen.
(het hele verhaal doe ik wel wat later)
Het was erg moeilijk om hem weg te brengen maar hij is daar super ontvangen.
Ik zal vandaag wat foto's plaatsen.
Bedankt iedereen voor deze warme reacties.
(het hele verhaal doe ik wel wat later)
Het was erg moeilijk om hem weg te brengen maar hij is daar super ontvangen.
Ik zal vandaag wat foto's plaatsen.
Bedankt iedereen voor deze warme reacties.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.