We gingen dus op weg om Charret en Alies te ontmoeten! Was echt gezellig. Hebben Arwen daar eerst even op stal gezet, natuurlijk Alies bewonderd en nadat we wat gegeten hadden, ze samen in de bak gezet. Alies is echt zo'n leuk fjordje, super lief koppie er op en mooi gebouwd

Maar jeetje, wat is Arwen groot. Ik had dat nooit zo in de gaten naast de toch ook erg brede en grote Paula en mijn grote 2-jarige KWPNertje. Ben nu echt een beetje bang dat ze TE groot gaat worden eigenlijk

Samen in de bak ging verder ook goed. Alleen was Arwen erg op zoek naar haar 'vriendjes' Paula, Zarah en Bloem, die ze helaas nergens kon vinden (hoe kan dat nou???? vanochtend waren ze er nog?). Haha. Nog wel even lekker gekroeld met Alies. Daarna nog even geoefend voor de keuring. Alies deed het erg netjes. Gaat helemaal goed komen met haar in Beesd! Arwen was denk ik een beetje vermoeid van alle indrukken, dus die heb ik maar een beetje gelaten. Zo ver van huis, helemaal alleen, was voor haar alweer genoeg voor 1 dag.
Daarna weer op weg naar huis. Arwen liep gelukkig weer zo de trailer in. Thuis werd ze met veel kabaal ontvangen door de rest, die natuurlijk heeelemaal niet jaloers waren, ahum (Arwen werd nogal achtervolgd en Paula kijkt mij niet meer aan, haha, die trailer is toch van haar!!! Zij mag toch altijd mee????).
Al met al vond ik het echt gezellig en was het een leerzame dag voor Arwen (en denk ook wel voor Alies, toch Charret?)